خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف ایران به ایلنا خبر داد:

احتمال برگزاری نمایشگاه بهاره در مصلی تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۴۹

در صورتی هم که از چادر برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده شود از چادرهای ضد حریق و استاندارد خواهد بود و در تهران مذاکراتی برای برگزاری نمایشگاه در مصلی نیز شده است.

رییس اتاق اصناف ایران از استفاده از چادرهای ضد حریق و استاندارد در نمایشگاه بهاره و نیز برگزاری نمایشگاه بهاره در مصلی تهران خبر داد.

علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره، گفت: برگزاری نمایشگاه بهاره از دستورالعمل کمیته نمایشگاهی کشور خارج شده و از سوی اتاق اصناف سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه بهاره امسال نیز با هماهنگی و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در همه شهر‌ها به همراه فروش‌های فوق العاده برگزار خواهد شد.

فاضلی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم نمایشگاه‌ها در چادر برگزار می‌شود نیز اظهارداشت: در صدد فراهم کردن امکانات و ایجاد تسهیلات هستیم تا جایی که ممکن است نمایشگاه‌ها در چادر برگزار نشود.

وی تصریح کرد: در صورتی هم که از چادر برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده شود از چادرهای ضد حریق و استاندارد خواهد بود و در تهران مذاکراتی برای برگزاری نمایشگاه در مصلی نیز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز