خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور خبر داد:

توزیع رایگان ۲۰ هزار تن گوشت مرغ

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۸۱

در حدود ۱۴۰ هزار تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است که این مقدار مرغ دارای تاریخ انقضا است؛ بنابراین این ذخایر باید به مصرف برسند، برهمین اساس طرح توزیع رایگان گوشت مرغ به اعضای کمیته امداد و سازمان بهزیستی به اجرا در می آید.

رییس انجمن مرغداران گوشتی کشور در رابطه با طرح توزیع رایگان گوشت مرغ به اعضای کمیته امداد و سازمان بهزیستی گفت: مازاد تولید و در پی آن مازاد ذخیره مرغ در کشور به اندازه می‌باشد که توزیع رایگان آن حجم کمی از این ذخایر را شامل می‌شود.

محمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص آغازطرح توزیع رایگان گوشت مرغ که تاکنون توزیع بیش از ۱۱ هزار تن گوشت مرغ را در پی داشته است، اظهار کرد: در حدود ۱۴۰ هزار تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است که این مقدار مرغ دارای تاریخ انقضا است؛ بنابراین این ذخایر باید به مصرف برسند، توزیع رایگان آن تا جایی که به بازار خرید و فروش این محصول ضربه نزند بسیار پسندیده است.

رییس انجمن مرغداران گوشتی کشور، در رابطه با تاریخ مصرف مرغ در انبار‌ها اظهار کرد: تاریخ مصرف یک مرغ معمولا تا یک سال است و بعد از یک سال این سازمان دامپزشکی است که تشخیص به مصرف یا عدم مصزف این محصول می‌دهد.

لازم به ذکر است؛ توزیع رایگان ۲۰ هزار تن گوشت مرغ به اعضای کمیته امداد و بهزیستی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا، شهروند، امکان، از طرح‌های شرکت پشتیبانی امور دام است که که تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن آن توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز