خبرگزاری کار ایران

علی فاضلی در گفتگو با ایلنا:

اصناف در شرایط مطلوبی قرار دارد / اصناف به جایگاه اصلی خود بازمی گردد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۹۸

‌اصناف کشور باید در جایگاه اصلی خود در اقتصاد کشور قرار گیرد و من فکر می‌کنم با این روند کنونی و نحوه همکاری دولت با اصناف تا مدت زمان نچندان طولانی به خواسته‌های مد نظر خود دست یابیم.

رییس اتاق اصناف کشور گفت: برای توسعه اصناف با برنامه حرکت می‌کنیم و شرایط کنونی مطلوب ارزیابی می‌شود.

علی فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت اصناف کشور، گفت: وضعیت کنونی مطلوب است چرا که از ابتدا تلاش داشته‌ایم با برنامه حرکت کنیم و براساس آخرین آمار به نتایج قابل قبولی دست پیدا کرده‌ایم. هم اینک تمامی مشکلاتی که پیش‌تر وجود داشت بررسی شده است و در راستای حل آن اقدامات در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ‌اصناف کشور باید در جایگاه اصلی خود در اقتصاد کشور قرار گیرد و من فکر می‌کنم با این روند کنونی و نحوه همکاری دولت با اصناف تا مدت زمان نچندان طولانی به خواسته‌های مد نظر خود دست یابیم.

وی همچنین در خصوص بررسی عملکرد اتحادیه‌ها نیز گفت: تمامی فعالیت‌های اتحادیه‌های سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفته و می‌گیرد و چنانکه اتحادیه‌ای با مشکلی مواجه باشد ‌‌نهایت تلاش برای حل آن در برنامه قرار می‌گیرد.

وی بار دیگر با اشاره به نحوه همکاری اصناف و دانشگاه نیز اظهار داشت: دانشگاه برای اصناف از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هست و ما در این دوره برای طراحی برنامه‌های خود از مشاوره آنان بهره گرفته‌ایم.

وی همچنین در ادامه از توافق اصناف با وزارت کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: برای بهبود و توسعه نیز با این وزارتخانه تفاهم نامه ای را به امضا خواهیم رساند که این تفاهم نامه برای هر دوطرف قابل توجه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز