خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان در گفتگو با ایلنا:

پایین بودن نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی تولید را کاهش می دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۵۳

وزارت جهاد کشاورزی با برنامه‌ریزی منظم می‌تواند کاری کند تا تولید‌کنندگان طبق برنامه‌ریزی به تولید محصولات کشاورزی بپردازند.

حشمت مهاجران گفت:، روش کشت سنتی از مشکلات اصلی در بخش کشاورزی است؛ چون در این روش برنامه‌ریزی و الگوی کشتی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با روش کشت سنتی که در بسیاری از مواقع موجب ضرر به تولید کننده می‌شود، اظهار کرد: این روش کشت برای تولیدکننده مناسب نسیت و به همین خاطر است که تولید‌کننده در صورت متضرر شدن به کشت محصول دیگری روی می‌آورد که این موضوع در ‌‌نهایت موجب ضرر و زیان مصرف‌کنندگان می‌شود.

مهاجران ضمن تاکید بر این نکته که وزارت جهاد کشاورزی با برنامه‌ریزی برای اصلاح الگوی کشت، سیستم کاشت و برداشت می‌تواند در جهت جلوگیری از متضرر شدن تولید کننده گام بردارد، افزود: وزارت جهاد کشاورزی با برنامه‌ریزی منظم می‌تواند کاری کند تا تولید‌کنندگان طبق برنامه‌ریزی به تولید محصولات کشاورزی بپردازند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بارگفت: با اجرای برنامه ریزی‌های صحیح و کارآمد می‌توان از مشکلات موجود در امر تولید جلوگیری کرد، از این رو به دلیل مشکلات تنظیم بازار و پایین بودن نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی هر ساله با کاهش تولید برخی محصولات، مصرف‌کنندگان نیز متضرر نخواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز