خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان؛

افزایش اعتبارات نشانه سرعت بخشیدن در اجرای پروژه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۵۳

با توسعه گردشگری در شهرستان ماسال، معیشت مردم نیز بهبود می‌یابد.

«محمدعلی نجفی» روز جمعه پس از شرکت در گردهمایی فرمانداران در ماسال به همراه جمعی از مدیران استان در نماز جمعه این شهر حضور یافت و در جمع نمازگزاران با اشاره به سه برابر شدن اعتبارات عمرانی گفت: افزایش اعتبارات نشانه‌ای از سرعت بخشیدن دراجرای پروژه‌ها در دولت تدبیر و امید در گیلان است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: تخصیص این اعتبارات جدا از اعتبارات جاری و سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته میزان تخصیص اعتبارات عمرانی ۱۸ درصد بود، خاطر نشان کرد: مجموع اعتبارات عمرانی امسال ۸۲۲ میلیارد تومان است که ۷۵ درصد آن از ابتدای امسال تاکنون تخصیص یافته است.

نجفی با بیان اینکه درآمدهای نفتی به عنوان اصلی‌ترین محل تامین بودجه در ماه‌های اخیر به شدت کاهش یافته، گفت: برغم این محدودیت، دولت با کاهش هزینه‌های جاری و صرفه جویی تلاش دارد هر چقدر که می‌تواند به اعتبارات عمرانی و ساخت و ساز‌ها بپردازد.

استاندار گیلان با توجه به اهمیت توسعه شهرستان ماسال اظهار کرد: ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی ماسال در قالب تفاهم نامه‌ای که امضاء شده، آسفالت می‌شود.

نجفی با تاکید بر توسعه گردشگری و جبران خسارت سیل در ماسال و اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، شهرستان ماسال گفت: با توسعه گردشگری معیشت مردم نیز بهبود می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز