خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق تعاون لرستان در گفتگو با ایلنا:

اساسنامه اتاق تعاون تصویب شد / آیین نامه مرکزداوری تصویب نشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۳۳

در قانون پیش بینی شده است که اتاق تعاون مرکزی یک مرکز داوری داشته باشد این مورد در اصلاحیه قانون نیز آمده است که طی آن تمام اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها موظف می‌شوند که برای جلوگیری از اختلاف از این داوری مرکزی استفاده کنند.

رییس اتاق تعاون لرستان در رابطه با نخستین مجمع نمایندگان اتاق تعاون مرکزی ایران که روز گذشته برگزار شد، گفت: دستورات مجمع نمایندگان، تصویب اساسنامه اتاق تعاون، بررسی و تصویب صورت‌های مالی اتاق، بررسی آئین نامه مرکز داوری اتاق تعاون، آئین نامه تشکیل اتاق‌های استانی، ‌اتخاد تصمیم در مورد برنامه و بودجه سال ۹۳، گزارش عملکرد هیئت رئیسه و بازرسی از دستورات این مجمع بوده است.

مجید سهرابی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با صورت‌های مالی که در این مجمع با رای کمی به تصویب رسیده است، گفت: بازرس اتاق تعاون مرکزی صورت‌های مالی را به طور کامل ارائه داد و این صورت مالی پس از اخذ رای تصویب شد.

وی از تصویب اساسنامه اتاق تعاون مرکزی خبرداد و دررابطه با عدم تصویب آیین نامه مرکزی داوری اظهار کرد: در قانون پیش بینی شده است که اتاق تعاون مرکزی یک مرکز داوری داشته باشد این مورد در اصلاحیه قانون نیز آمده است که طی آن تمام اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها موظف می‌شوند که برای جلوگیری از اختلاف از این داوری مرکزی استفاده کنند.

سهرابی افزود: بر این اساس نیاز به یک آیین نامه است که شیوه داوری را تعیین کند؛ اما در مجمع اکثریت بر این باور بودند که کلیات این آیین نامه صحیح نیست بنابراین این به تصویب نرسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز