خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتحادیه باغداران استان مازندران در گفتگو با ایلنا:

تعادل در محصول مرکبات سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۳۷

در مازندران در راستای توسعه باغات جوان مرکبات تلاش بسیاری شده است که این امر موجب افزایش محصول شده است و بعید است مشکلی در رابطه با تامین بازار شب عیدبه وجود آید.

عضو هیات مدیره اتحادیه باغداران استان مازندران، در رابطه با سرمازدگی سال گذشته باغات مرکبات که منجر به از بین رفتن بخشی از محصول مرکبات استان مازندران شده است، گفت: به باغات قسمت غرب مازندران خسارت سنگینی وارد شده است که این امرموجب کاهش محصول مرکبات سال جاری در این نقاط شده است.

عبدالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه در مازندران در راستای توسعه باغات جوان مرکبات تلاش بسیاری شده است که این امر موجب افزایش محصول شده است، اظهار کرد: با وجود آسیبی که به نواحی غربی مازندران وارد شده است؛ اما کل محصول مرکبات سال جاری متعادل است و بعید است مشکلی در رابطه با تامین بازار شب عیدبه وجود آید.

وی در رابطه با قیمت مرکبات گفت: در تمامی تولیدات کشاورزی، مرکبات کمترین قیمت را دارد، مرکبات به قیمت ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ از باغدار خریداری می‌شود و در میدان تره بار نیز تا ۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

عضو هیات مدیره اتحادیه باغداران استان مازندران، افزود: نارنگی نیز بین ۱۸۰۰ تا ۲ هزارتومان از باغدار خریداری می‌شود و در میدان تره بار به قیمت ۴ تا ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز