خبرگزاری کار ایران

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی به ایلنا خبر داد:

تصویب تحقیق و تفحص از اتاق تعاون، با " اکثریت آرا "

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۰۵

درخواست‌های مکرر برای انجام اقدامی جدی از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بی‌نتیجه ماند و به همین خاطر تحقیق و تفحص که هدف آن رفع ابهامات پیرامون اتاق است، قانونی و تاثیر گذار است.

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عصر امروز، تحقیق و تفحص از اتاق تعاون ایران را به تصویب رساند.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که ضرورت تحقیق و تفحص از عملکرد سه سال اخیر اتاق تعاون را به تصویب رساندند، گفت: این مصوبه یکی از موضوعات در دستور کار کمیسیون بوده است که بعد از بحثو بررسی با «رای اکثریت» به تصویب رسیده است.

محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص کرده‌اند که در پی آن خواهان بررسی انتخابات سال ۹۰ و تاخیر در برگزاری انتخابات سال جاری اتاق تعاون شده‌اند تا هرچه سریع‌تر وضعیت این اتاق روشن شود.

وی با اشاره به انتخابات سال ۹۰ اتاق تعاون که در پیرامون آن داستان‌های مختلفی به گوش می‌رسد، گفت: انتخابات سال ۹۰ اتاق تعاون همراه با حاشیه‌های بسیاری بوده است که از نظر بسیاری از همکاران مسائل مربوط به این حاشیه‌ها قانونی نبوده است.

وی تاکید کرد: بدیهی است که تصویب تحقیق و تفحص از اتاق تعاون با اکثریت آرا صورت گرفته است.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درخواست‌های مکرر برای انجام اقدامی جدی از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بی‌نتیجه ماند و به همین خاطر تحقیق و تفحص که هدف آن رفع ابهامات پیرامون اتاق است، قانونی و تاثیر گذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز