خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

سرمایه گذاری شرکت های آلمانی درایران مورد استقبال است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۸۵

سرمایه گذاری شرکت های آلمانی درایران مورد استقبال است و سیاست دولت نیز اکنون حفظ و حمایت از سرمایه گذاری خارجی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام آنکه ایران و آلمان با یکدیگر روابط دیرینه دارند، گفت: شرکتهای آلمانی می توانند به صورت مستقیم و با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در کشورمان سرمایه گذاری نمایند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایمیدرو، مهدی کرباسیان در دیدار یک گروه ۳۰ نفره از مدیران شرکت های آلمانی با وی، اظهار داشت: شرکت ها و سرمایه گذاران آلمانی می توانند با مشارکت یکی از شرکت های بخش خصوصی ایران، سرمایه گذاری های خود را انجام دهند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو، روابط دیرینه ایران و آلمان را یادآور شد و گفت: سرمایه گذاری شرکت های آلمانی درایران مورد استقبال است و سیاست دولت نیز اکنون حفظ و حمایت از سرمایه گذاری خارجی است.

کرباسیان خاطرنشان ساخت: دیر یا زود تحریم ها پایان می پذیرد و با همکاری ایران، آمریکا، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی این کار انجام خواهد شد.

بورهارد داهمن(Burkhard Dahmen) رییس هیات سرمایه گذاران آلمانی و معاون NUMOV نیز در این دیدار علاقه مندی گروه خود را به هر سه روش پیشنهادی ایمیدرو برای سرمایه گذاری شرکت های آلمانی در ایران ابراز داشت.

براساس این گزارش، مدیران آلمانی شرکت های حاضر در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سرمایه گذاری در ایران، از شرکت های همتای ایرانی برای همکاری مشترک استقبال کردند.

شرکت ها و سرمایه گذاران آلمانی حاضر در این دیدار که بیش از ۳۰ نفر بودند، بیشتر در بخش های صنعتی و معدنی فعالیت دارند و برخی از آنها اکنون با شرکت های بخش خصوصی ایران به ویژه در بخش معدن همکاری می نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز