خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر:

موانع گردشگری جزیره آشوراده برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۸۵

جزیره آشوراده سالهای سال با مشکلات و محدودیت ها روبرو بود و اکنون با تهیه ی طرح اجرایی گردشگری و رایزنی های هیات دولت امکان سرمایه گذاری در این منطقه فراهم شده است.

موانع گردشگری جزیره آشوراده پس از چند دهه بر طرف شد تا گردشگران خارجی و داخلی بتوانند از این جزیره زیبا، نوار ساحلی استان گلستان و مناطق جنگلی استفاده کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان با بیان این خبر گفت: با توجه به تأکید رییس محترم جمهور در فرودگاه مبنی براینکه " یکی از محورهای توسعه استان بخش گردشگری است " مسؤلیت ما سنگین تر شده و توسعه فعالیتهای گردشگری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین با توجه به رویکرد ایشان باید ظرفیتهای استان را در این بخش افزایش داده و زیر ساختها را مهیا کنیم تا بتوانیم بخش خصوصی را به صحنه بیاوریم و به گردشگری رونق بیشتری دهیم.

وی افزود: جزیره آشوراده سالهای سال با مشکلات و محدودیت ها روبرو بود و اکنون با تهیه ی طرح اجرایی گردشگری و رایزنی های هیات دولت امکان سرمایه گذاری در این منطقه فراهم شده است.

سلطانی فر در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش سرمایه گذاری و تأسیس واحدهای اقامتی و پذیرایی اقدامات خوبی در استان انجام شده است، در همین خصوص امروز یک هتل ۵ ستاره در شهرگرگان به بهره برداری می رسد و طی سفر از چند واحد اقامتی در حال ساخت نیز بازدید به عمل می آید.

سلطانی فر گفت: اکنون زمان آن است تا گرایش و رغبتی که کشورهای اطراف نسبت به استانهای مازندران و گیلان دارند معطوف شود چراکه این امر باعثافزایش اشتغال و درآمدزایی در استان می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس سیاست های اتخاذ شده، سفرهای داخلی ساماندهی زمانی و مکانی می شود تاکید کرد: از طریق ارائه بسته های تشویقی از قبیل تخفیف های اقامتی و… سفرها از پیک زمانی ۱۰۰ روزه خارج شده و در طول ایام غیر فعال سال سفرها جریان می یابد.

سلطانی فر در پایان گفت: در کنار کشاورزی در استان گلستان که یکی از محورهای اصلی استان است گردشگری نیز باید یکی از مهمترین راههای توسعه استانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز