خبرگزاری کار ایران

غلامحسین شافعی:

منشور همکاری سال ۹۰ اتاق با وزارت ارتباطات هیچگاه اجرا نشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۲۳

در سال ۹۰ یک منشور همکاری بین این وزارتخانه و اتاق بازرگانی ایران به امضا رسید اما متاسفانه هیچگاه به مرحله اجرا در نیامد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران خواستار تشکیل کمیته ای مشترک بین این اتاق و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد تا براساس آن منشور همکاری بین این دو مجموعه هرچه سریع تر عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین شافعی صبح امروز در نشست صبحانه کاری فعالان بخش خصوصی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: در سال ۹۰ یک منشور همکاری بین این وزارتخانه و اتاق بازرگانی ایران به امضا رسید اما متاسفانه هیچگاه به مرحله اجرا در نیامد.

وی با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه، افزود: هم اکنون که این برنامه در حال تدوین است باید همکاری مناسبی بین بخش خصوصی با سیاستگذاران برای تدوین این برنامه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دولت همواره رویکرد مثبت و توسعه طلبانه ای در رابطه با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد، گفت: در گذشته در این خصوص با کمبودهای زیادی مواجه بودیم که باید تلاش شود این کمبودها هرچه سریعتر جبران شود.

به گفته وی، تغییرات پرسرعتی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دنیا وجود دارد که باید با کمک بخش خصوصی و تشکل ها در کنار دولت به جبران عقب ماندگی ها بپردازیم.

شافعی با بیان اینکه تشکل های تخصصی زیادی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال هستند، گفت: هم اکنون ۱۲ تشکل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و حدود ۲۵۰۰ شرکت در سطح کشور در مجموعه این تشکل ها فعال هستند که این خود یک ظرفیت قابل توجه است که باید در پیوند با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت موثر مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز