خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی در " دیالی " عراق برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۸۶

نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی در استان دیالی عراق برپا خواهد شد.

نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه و بازرگانان عراقی در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این جلسه، کیوان کاشفی اظهار داشت: گشایش مرز سومار مندلی می‌تواند چشم اندازهای خوبی برای کرمانشاه و استان‌های عراق به دنبال داشته است.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: باید برای توسعه بهتر و سریع‌تر، کار احداثو راه اندازی بازارچه سومار در سریع‌ترین زمان ممکن انجام بگیرد تا شاهد شکوفایی استان و کشور عراق در این حوزه باشیم.

وی تاکید کرد: در صورتی که مرز سومار رسمی شود، باید گفت که کرمانشاه اولین و تنها استان کشور می‌باشد که دارای سه مرز رسمی است.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: یکی از امتیازات استان کرمانشاه داشتن مرز رسمی خسروی برای تردد زوار است، اگر بتوانیم به بهترین نحو ممکن از پتانسیل‌های این مرز استفاده نماییم، بی‌شک زمینه‌های توسعه پایدار و اشتغال را در این شهرستان و کل استان را مهیا کرده‌ایم.

کاشفی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی در استان دیالی عراق، گفت: هر کدام از طرفین ملزم به اجرای مفاد این تفاهمنامه خواهند بود و برای آغاز فعالیت‌ها نیز چشم اندازهای صادراتی شش ماه و یک ساله را ترسیم کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز