خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

تدابیر دولت در رابطه با خشکسالی و سرمازدگی

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۸۵

در رابطه با بدهی متاثر از خشکسالی، سرمازدگی و حوادثی از این قبیل دولت و مجلس تدابیر لازم را اندیشیده و بخشی از آن از محل ماده ۱۰ و ۱۲ استمهال شده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: یک تبصره در بودجه امسال با عنوان بند «د» تبصره ۱۱ در ستاد حوادثمورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم این تبصره با هماهنگی‌هایی که با نظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام شده، چهارشنبه در دولت مطرح و تصویب شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم افتتاح کتابخانه مجازی کشاورزی که در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه تدابیری برای بدهی‌های معوق کشاورزان ناشی از سرمازدگی و خشکسالی اندیشیده‌اید، گفت: در رابطه با بدهی متاثر از خشکسالی، سرمازدگی و حوادثی از این قبیل دولت و مجلس تدابیر لازم را اندیشیده و بخشی از آن از محل ماده ۱۰ و ۱۲ استمهال شده است.

وی افزود: این تبصره به دولت اجازه می‌دهد که هیأت‌هایی را در سطح شهرستان‌ها در فرمانداری‌ها تشکیل دهد و هیأت‌ها بررسی کنند که اگر کشاورزی در نتیجه مسائل مربوط به خشکسالی یا سرمازدگی و مسائلی از این قبیل نتوانسته قسط‌هایش را پرداخت کند به شکلی که اشاره کرده‌ایم، ۳ سال استمهال به وی بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز