خبرگزاری کار ایران

وزیر جهادکشاورزی:

تعیین تکلیف بدهی ناشی از خشکسالی ها و حوادثطبیعی روز چهارشنبه در دولت

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۲۵

در جلسه روز چهارشنبه هفته دولت قرار است تبصره بدهی کشاورزان ناشی از خشکسالی و حوادثطبیعی تعیین تکلیف و تصویب شود.

وزیر جهادکشاورزی گفت: در جلسه روز چهارشنبه هفته دولت قرار است تبصره بدهی کشاورزان ناشی از خشکسالی و حوادثطبیعی تعیین تکلیف و تصویب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حجتی روز دوشنبه در مراسم رونمایی از کتابخانه مجازی کشاورزی در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، در جمع خبرنگاران افزود: بدهی کشاورزان ناشی از خشکسالی ها و حوادثغیرمترقبه در دولت و مجلس در دست بررسی قرار دارد و تدابیر مناسبی برای آن اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: به طوری که قرار است بخشی از این بدهی ها از محل ماده ۱۰ و ۱۲ استمهال شود و مقرر شده بخش دیگر از این بدهی ها براساس بند «د» تبصره ۱۱ ستاد حوادثغیرمترقبه تسویه شود.

وی تصریح کرد: این تبصره با هماهنگی محمدباقر نوبخت معاون نظارت و برنامه ریزی ریاست جمهوری در جلسه روز چهارشنبه هفته دولت مطرح و تصویب خواهد شد.

به گفته وزیر جهادکشاورزی این تبصره به دولت اجازه می دهد هیات هایی در سطح شهرستان ها، فرمانداری ها تشکیل شود و هیات های بررسی کننده در صورتی که کشاورزان در اثر خشکسالی و حوادثطبیعی نتوانند اقساط خود را بپردازند به آنها یک دوره استمهال سه ساله بدهند.

وی افزود: امیدواریم این تبصره روز چهارشنبه در دولت تصویب و اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز