خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی اصفهان:

تدوین استراتژی جامع صادرات، علاج برون رفت از بحران اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۱۶

تصمیم های لحظه ای و آنی سبب شده صادرات ما از عرصه رقابت جا بماند و به حاشیه رانده شود.

عضو اتاق بازرگانی اصفهان افزود: اگر بر این باور هستیم که صادرات محور توسعه اقتصادی کشور است، باید برای رشد و توسعه آن استراتژی جامع و دقیقی را تدوین کنیم و از تصمیم های آنی به شدت پرهیز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا برادران اصفهانی، با اشاره به اینکه توفیقات ما در عرصه صادرات با خون دل به دست آمده است، ادامه داد: این توفیقات را به دلیل برخی تصمیم ها از دست داده ایم و نمی توان این ضرر و زیان را به این سادگی ها جبران کرد.

برادران همچنین اظهار داشت: امروز وقت آن فرا رسیده است که برای صادرات دست به تدوین استراتژی جامع توسعه صادرات بزنیم و صادرات را محور توسعه اقتصادی کشور قرار دهیم چرا که تنها راه برون رفت از این تنگناهای اقتصادی توسعه استراتژیک صادرات است.

این عضو اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به دیپلماسی دولت یازدهم و تعامل دولت با بخش خصوصی و همراه کردن فعالان اقتصادی با دولت افزود: خوشبختانه امروز فعالان اقتصادی با رویکرد جدیدی از سوی رئیس جمهور مواجه هستند که باید از ای فضا برای حضور گسترده تر در بازارهای جهانی بهره برد.

وی در پایان با تقدیر از برنامه های اقتصادی دولت اظهار امیدواری کرد: دولت یازدهم می تواند با همان شعار تعادل گرایی و اعتدال صادرات را به نقطه های مطلوب از پیش تعیین شده برساند و رسیدن به این نقاط هدف با تدوین استراتژی جامع صادرات میسر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز