خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

برای بهره‎برداری از مجتمع گلخانه‎ای دیناروند خرم‎آباد، برنامه زمان‎بندی تدوین کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۵۱

با بهره‎برداری از مجتمع گلخانه‎ای دیناروندخرم‎آباد، ۲۴۰ فرصت شغلی ایجاد می‌‎کند.

استاندار لرستان، با بیان اینکه بار‌ها قول بهره‎برداری از این مجتمع گلخانه‌ای طی سال‎های گذشته به مردم داده شده است، اظهار کرد: برای بهره‎برداری از این پروژه یک برنامه زمان‎بندی تدوین کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از مجتمع گلخانه‌ای دیناورند خرم‎آباد با بیان اینکه عملیات اجرایی این مجتمع هشت سال تعطیل بوده است، افزود: در این راستا تاکنون از این پروژه پنج‎بار بازدید داشته‌ام.

استاندار لرستان گفت: با بهره‎برداری از مجتمع گلخانه‎ای دیناروندخرم‎آباد، ۲۴۰ فرصت شغلی ایجاد می‌‎کند.

وی با بیان اینکه بار‌ها قول بهره‎برداری از این مجتمع گلخانه‌ای طی سال‎های گذشته به مردم داده شده است، اظهار کرد: برای بهره‎برداری از این پروژه یک برنامه زمان‎بندی تدوین کرده‌ایم.

استاندار با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد این برنامه زمان‎بندی عملیاتی شده است، تصریح کرد: هم اکنون این پروژه ۲۰ درصد در اجرا تاخیر داشته که البته روند اجرای آن قابل قبول است.

بازوند با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ واحد مجتمع گلخانه‌ای دیناورندخرم‎آباد آماده تحویل است، اضافه کرد: بقیه این واحد‌ها نیز تا پایان آبان‎ماه امسال تحول داده خواهند شد.

وی با بیان اینکه واحدهای این مجتمع گلخانه‌ای به فارغ‎التحصیلان دانشگاهی واگذار می‌شوند، گفت: در مجموع با بهره‎برداری از این مجتمع گلخانه‌ای ۲۴۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم در استان ایجاد خواهد شد.

استاندار با بیان اینکه طی هشت سال گذشته بار‌ها اعلام شده که قرار است این مجتمع به بهره‎برداری برسد، افزود: این در حالی‎ است که این پروژه طی هشت سال گذشته هیچ‎گونه پیشرفتی نداشته است.

بازوند با بیان اینکه عملیات تکمیل این مجتمع گلخانه‌ای طی یک‎سال گذشته فعال شده و روند کار نیز خوب است، اظهار کرد: امیدواریم بر اساس برنامه زمان‎بندی شده شاهد بهره‎برداری از این مجتمع در زمان مقرر باشیم.

وی با اشاره به سیاست‎های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: یکی از محورهای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی احیا ظرفیت‎های خوابیده در سطح استان است.

استاندار با بیان اینکه از ابتدای حضور من به عنوان مدیریت ارشد استان به دنبال این بوده‌ایم که پروژه‌های نیمه‎تمام لرستان که تبدیل به مطالبه عمومی مردم شده را احیا کنیم، تصریح کرد: در این راستا باید اقدامات لازم را برای تحقق این مطالبات عمومی مردم انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز