خبرگزاری کار ایران

سفیر آفریقای جنوبی:

زیرساختهای ویژه برای همکاری بین آفریقای جنوبی و مشهد وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۷۰

می توان برای تقویت روابط کمیسیون مشترک اقتصادی را راه اندازی کرد تا مسیر مبادله و پیشرفت اقتصادی مهیا شود.

سفیر آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران گفت: مشهد با برخورداری از زیرساختهای یک شهر مدرن ظرفیتهای ویژه ای برای همکاری با آفریقای جنوبی دارد.

به گزارش ایلنا، ' ویلیام مکس وایت هد ' در دیدار با شهردار مشهد افزود: به منظور بازدید از فعالیتهای اقتصادی و واحدهای نمونه صنعتی به این شهر سفر کرده ام و با بازدیدهای صورت گرفته از تمامی امکانات مشهد متوجه شدم که این شهر زیرساختهای یک شهر مدرن را دارا است.

وی گفت: زیرساختهای ویژه برای همکاری بین آفریقای جنوبی و مشهد وجود دارد، بخش گردشگری این شهر نیز از ظرفیت بالقوه ای برخوردار است که باید از آن نهایت استفاده را برد.

سفیر آفریقای جنوبی در ایران افزود: صنایع، معادن، تحقیقات و فناوری مباحثی است که خواهان ایجاد رابطه دوطرفه در این زمینه هستیم لذا خوشبینم که با اتمام مذاکرات هسته ای ایران صفحه جدیدی در این زمینه بین ایران با تمام کشورها رقم بخورد.

وی ادامه داد: می توان برای تقویت روابط کمیسیون مشترک اقتصادی را راه اندازی کرد تا مسیر مبادله و پیشرفت اقتصادی مهیا شود.

مکس وایت هد گفت: با حضور در مشهد احساس امنیت و آرامش خاصی به من دست داد که شاید بخاطر حضور در حرم امام هشتم شیعیان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز