خبرگزاری کار ایران

معاون بازاریابی فروش بخش حمل و نقل ریلی مپنا:

توانایی وارد کردن سه دستگاه لوکوموتیو در ماه را داریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۸۱

خط تولید لوکوموتیو ایران سفیر در ایران تحت تحت لیسانس زیمنس آلمان لوکوموتیوهای دیزل الکتریک مسافری را تولید می‌کند.

معاون بازاریابی فروش بخش حمل و نقل ریلی مپنا با بیان اینکه تنها خط تولید لوکوموتیودر ایران تحت عنوان «ایران سفیر» توانایی ساخت سه دستگاه لوکوموتیو در ماه را دارد گفت: خط تولید لوکوموتیو ایران سفیر در ایران تحت تحت لیسانس زیمنس آلمان لوکوموتیوهای دیزل الکتریک مسافری را تولید می‌کند.

رضا جواهری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ادامه داد: شرکت مپنا این توانایی را دارد که ماهانه سه دستگاه لوکوموتیو مسافری و باری تولید داخل را وارد ناوگان کند.

وی با اشاره به برنامه‌های خط تولید لوکوموتیو ایران سفیر، گفت: در ظرف یک سال آینده خط تولید لوکوموتیو برقی باری مپ ۲۴، لوکوموتیو مانوری و لوکوموتیو تونلی را گسترش خواهیم داد که این در راستای توجه مسئولان به ارتقا و توسعه شبکه ریلی برقی است.
جواهری در ادامه با اشاره به قراردادهای ساخت لوکوموتیو ایران سفیر گفت: در حال حاضر ساخت ۱۵۰ دستگاه لوکوموتیو مسافری با راه‌آهن و ساخت چند دستگاه لوکوموتیو باری برای شرکت‌های بهره‌بردار بخش خصوصی را در دست اقدام داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز