خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف ایران در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛

سازماندهی میدان تره بارتهران فردا اتمام می یابد / نصب پروانه‌های کسب بر سر در مغازه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۷۲

در رابطه با تعامل شهرداری با اتاق اصناف در خصوص میادین باید بگویم که این تعامل نه بد نبوده است و نه مطلوب، چرا که ما به هدفی که می‌خواهیم، دست پیدا نکرده ایم.

رییس اتاق اصناف گفت: در بحثمیدان بزرگ میوه و تره بار تهران اقدامات خوبی انجام شده است و فردا اقدامات سازماندهی در این بخش پایان می گیرد.

علی فاضلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین اقداماغت انجام شده در میدان میوه و تره بار تهران، گفت: در بحثمیادین میوه و تره‌بار کارهایی در خصوص ‌صدور فاکتورهای مشترک انجام شد و سازمان‌دهی در بخش میدان مرکزی میوه و تره‌بار نهایی شده است.

وی همچنین ادامه داد: فروش خارج از مناطق تعیین شده از سوب شهرداری از این پس ممنوع است و باید اعلام کرد که پلیس راهور در این محل مستقر شده است.

وی تصریح کرد: شناسایی حجره‌ها در اولویت کاری بوده است و حدود ۱۳۶۰ حجره در این مجموعه وجود دارد که بعضی از این حجره‌ها بلاصاحب است و مشکل حقوقی دارد و به همین خاطر بود که دلالان هر گونه سوءاستفاده‌ای انجام دادند.

بنا به گفته رییس اتاق اصناف کشور، تمامی مشکلات در حال سازماندهی است و تا فردا نیز این اقدامات اتمام می باید و به طور کامل اجرایی خواهد شد.

فاضلی گفت: نصب پروانه‌های کسب بر سر در مغازه‌ها و نصب ۴ تا ۶ مجموعه بزرگ راهنمایی قیمت‌ها به صورت دیجیتال نیز از سوی سازمان میادین میوه و تره‌بار در حال انجام است.

وی در در رابطه با مشکل میادین میوه و تره بار در خصوص سردخانه‌ها نیز گفت: در زمینه بحثسردخانه بین اتحادیه و میدان تعامل خوبی انجام گرفته است و اتحادیه قرار است با استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نسبت به تامین سردخانه اقدامات لازم را انجام دهد.

رییس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: این گام اول اتاق است و یقیقنا راه درازی را در پیش داریم. همچنین باید به مردم گفت که اتاق هنوز وارد پروسه تولید تا میدان نشده است و در حال حاضر تنها سازماندهی میدان را انجام دادیم، که این خود ۲۵ درصد از کار است.

فاضلی درآخر در رابطه با تعامل بین شهرداری و اتاق اصناف اظهار داشت: در رابطه با تعامل شهرداری با اتاق اصناف در خصوص میادین باید بگویم که این تعامل نه بد نبوده است و نه مطلوب چرا که ما به هدفی که می‌خواهیم، هنوز دست پیدا نکرده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز