خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار لامرد:

دستگاه‌های اداری در جذب سرمایه گذاران همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۳۷

دولت تورم را کنترل کرده اما برای حل مشکل بیکاری، باید حمایت بیشتری از سوی سرمایه گذاران داشته باشیم.

معاون فرماندار لامرد در دیدار با سرمایه گذار تولیدی پوشاک در شهرستان لامرد که در فرمانداری لامرد تشکیل شد، بیان داشت: دولت تورم را کنترل کرده اما برای حل مشکل بیکاری باید حمایت بیشتری از سوی سرمایه گذاران داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، سید مهدی احمدی‌زاده در این دیدار با اشاره به مشکلات سرمایه گذاران گفت: مشکلات زیادی وجود دارد که هم اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی از کمبود نقدینگی در خطر تعطیلی هستند.

وی تصریح کرد: سود بالای تسهیلات بانکی و قوانین دست و پاگیر موانع جدی بر سر راه بسیاری از تولیدکنندگان است.

معاون فرماندار لامرد با اشاره به اقدام دولت تدبیر و امید در کاهش تورم بیان داشت: جوان بومی که امروز در شهرستان لامرد برای سرمایه گذاری اقدام می‌کند بطور قطع و یقین به کمک فکری و اقتصادی نیاز دارد و می‌طلبد که دستگاه‌های متولی کار در این زمینه همکاری کنند و راه را برای سرمایه گذار باز کنند.

وی در خطاب به دستگاه‌های اداری شهرستان لامرد گفت: دستگاه‌های اداری می‌بایست تلاش کنند که در مرحله اول اعتماد سرمایه گذاران بومی را جلب کنند و این کمترین کاری است که مدیران در ادارات می‌توانند انجام دهند.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم با برنامه ریزی که در زمینه کاهش نرخ تورم و رونق صنعت و شکوفایی اقتصاد انجام داده است به دنبال آن است که با اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جهت کاهش نرخ بیکاری اقدام کند.

سیدمهدی احمدی‌زاده گفت: فرمانداری تا آنجایی‌که بتواند و با توجه به اختیاراتی که دارد از تولیدکنندگان بومی که قصد تولید اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان دارند، حمایت خواهد کرد.

وی افزود: راه اندازی این کارگاه تولیدی پوشاک و ایجاد شغل برای بانوان در شهرستان لامرد نیازمند حمایت تمامی دستگاه‌های متولی اشتغال است بدلیل اینکه با محدود بودن شغل برای بانوان و در مرحله اول با بکارگیری تعداد زیادی از آنان در این کارگاه، بسیار قابل تقدیر است.

معاون فرماندار لامرد با تاکید براینکه کار تولید نیازمند نیروهای متخصص است، افزود: آموزش‌ها و مهارت‌های فنی حرفه‌ای تا جایی می‌تواند کارساز باشد ولی نیروهای بومی ما با توانمندی بالایی که ما در آن‌ها دیده‌ایم با به کارگیری در اینگونه کارگاه‌ها به یک نیروی متخصص تبدیل و در بهره وری کارگاه‌ها موثر بوده‌اند.

وی اضافه کرد: مشکلات بیکاری شهرستان لامرد را با نگاهی ویژه باید دنبال کنیم چرا که بیشتر پیامدهایی که هم اکنون در جامعه دیده می‌شوند ناشی از همین موضوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز