خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی زنجان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

اتاق زنجان به دنبال همکاری گروهی است / فعالیت دولتی ها را در اتاق مطلوب نمی دانم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۹۲

برای توسعه بخش خصوصی باید بخش خصوصی واقعی فعالیت‌ها را دنبال کند و اینکه برخی از دولت می‌آیند را مطلوب نمی‌دانم.

رییس اتاق بازرگانی زنجان گفت: تلاش داریم همانند گذشته فعالیت‌های این اتاق با هدف توسعه بخش‌های اقتصادی استان باشد و فعالیت‌های ما همواره به طور گروهی بوده است.

حسین جمیلی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص اتخابات پیش روی اتاق بازرگانی گفت: فعالیت‌های این اتاق همانند اتاق تهران و یا ایران انجام نمی‌شود. در این اتاق رقابت میان کسانی است که از دل بخش خصوصی بیرون امده‌اند و ما معتقد هستیم برای توسعه باید فعالان بخش خصوصی خضور داشته باشند.

وی ادامه داد: تجربه دوره گذشته برای اتاق زنجان یک سند است و ما توانستیم با یک مشارکت گروهی میان تمامی فعالان اقتصادی انتخابات را به خوبی انجام دهیم و از یک لیست تهیه شده افراد مد نظر انتخاب شدند.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا پس از کسب رای افراد همانند تهران و ایران تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند یا خیر؟ نیز گفت: به طور حتم پس از انتخابات افراد منتخب مشکلات و موانع توسعه اقتصادی را ابتدا در دستور کار خود قرار می‌دهند و برای رفع ان اقدام می‌کنند. همانطور که گفتم همکاری ما در اتاق گروهی است و نه حزبی.

رییس اتاق بازرگانی زنجان همچنین در خصوص حضور افراد دولتی نیز گفت: در اتاق زنجان انطور نیست که فردی از دولت حضور داشته باشد اما هستند از دولتی‌هایی که پس از اتام خدمت ۳۰ ساله خود وارد بخش خصوصی می‌شود و خیلی هم جالب است که در برخورد با مواضع از ما پیشی می‌گیرند چرا که آنان بخش خصوصی را جذاب‌تر از بخش دولتی می‌دانند.

وی همچنین تصریح کرد: من معتقد هستم برای توسعه بخش خصوصی باید بخش خصوصی واقعی فعالیت‌ها را دنبال کند و اینکه برخی از دولت می‌آیند را مطلوب نمی‌دانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز