خبرگزاری کار ایران

دبیرکل اسبق بورس تهران در گفتگو با ایلنا:

موفقیت تولید ملی در گرو فراهم شدن عوامل تولید است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۰۳

اگر دولتمردان انتظار دارند تولید ملی مورد توجه مردم واقع شود، باید عوامل تولید چون مواد، نیروی انسانی، سرمایه و تکنولوژی را فراهم کنند که با فراهم شدن عوامل تولید اینگونه کمپین ها نیز بسیار موثر خواهد بود.

دبیرکل اسبق بورس تهران ضمن تاکید بر اینکه دولتمردان باید عوامل اقتصادی و تولید را فراهم کنند، گفت: با فراهم شدن عوامل تولید چون مواد، نیروی انسانی، سرمایه و تکنولوژی اینگونه کمپین ها بسیار موثر خواهند بود.

سید احمد میر مطهری دبیرکل اسبق بورس تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص کمپین " آری به تولید ملی " اظهار کرد: در جامعه اقتصادی ایران اینگونه کمپین ها زمانی می توانند به طور مفید و علمی عمل کنند که تولید کنندگان کشور آمادگی بهبود کیفیت کالا ها و خدمات را داشته باشند.

وی در ادامه مطرح کرد: اگر کیفیت کالاها و خدمات به معنای واقعی نتواند پاسخگو باشد اینگونه کمپین ها هم جوابگو نخواهد بود.

این مدرس اقتصاد ایران و پول و بانکداری تصریح کرد: اگر این اتفاق نیفتد تنها با شعار نمی توانیم کاری را پیش ببریم بنابراین تا روزی که شرایط اقتصادی مناسب فراهم نشود کمپین ها تنها جنبه شعاری خواهند داشت.

میرمطهری خاطرنشان کرد: در واقع تا زمانی که ابزار کار در اختیار تولیدکننده ایرانی قرار نگیرد و نتواند عوامل تولید مناسب را در اختیار داشته باشد قطعا نمی تواند کیفیت مورد نظر خود را در تولید کالا داشته باشد. از همین رو وقتی شریط مطلوب وجود نداشته باشد، خواسته دور از واقعیت است که برای تولید انتظار بهبود کیفیت داشته باشیم.

دبیرکل اسبق بورس تهران تاکید کرد: اگر دولتمردان انتظار دارند تولید ملی مورد توجه مردم واقع شود، باید عوامل تولید چون مواد، نیروی انسانی، سرمایه و تکنولوژی را فراهم کنند که با فراهم شدن عوامل تولید اینگونه کمپین ها نیز بسیار موثر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز