خبرگزاری کار ایران

آذر ماه سال جاری؛

نمایشگاه سمپوزیوم سرمایه‌گذاری گردشگری در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۲۸

نمایشگاه سمپوزیوم سرمایه گذاری گردشگری به میزبانی اصفهان در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه‌ای با اعضا کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن با اشاره به عملکرد کارگروه میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین کمیته توسعه گردشگری، ‌ اظهار داشت: مدیریت استان جهت توسعه گردشگری گام‌های بلندی برداشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد علی طرفه افزود: در مدت زمان گذشته از عمر دولت یازدهم، ‌ چندین پروژهٔ بزرگ گردشگری و همچنین پروژه‌های نیمه تمام از سال‌های گذشته در کارگروه مطرح و با حضور استاندار نهایی و آماده اجرا شده است.

قائم مقام استاندار در کارگروه گردشگری با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل استان اصفهان و عزم جدی که به منظور حرکت در راستای توسعه گردشگری، ایجاد شده، عنوان کرد: فعالیت بخش خصوصی تأثیر بسزایی در تحقق برنامه‌ها خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اکنون نوبت بخش خصوصی است که با حضور فعال در این عرصه از بسترهای فراهم آمده استفاده کرده و پروژه‌های گردشگری استان را مورد بهره برداری قرار دهد.

در ادامه جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تأکید بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی در زمینه گردشگری، فعال‌تر شدن این بخش را حائز اهمیت دانست.

رسول یاحی با بیان مشکلات فرهنگی و اجتماعی جاری، اذعان داشت: برای رسیدن به یک گردشگری فعال و پویا باید بسترهای فرهنگی و اجتماعی آن آماده شود.

برگزاری نمایشگاه سمپوزیوم سرمایه گذاری گردشگری به میزبانی اصفهان در آذرماه سال جاری از مصوبات این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز