خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع واردات کشور در گفتگو با ایلنا، مطرح کرد؛

برخی از واردکنندگان محصولات کشاورزی و دامی از مجمع خارج شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۴۳

برنامه‌ای که وزرات جهاد کشاورزی مطرح کرده است برنامه درستی است؛ اما در صورتی که انقدر زمانش به درازا نکشد که سال آبی تمام شود.

محمد حسین برخوردار در رابطه با کشت فراسرزمینی با توجه به بحران کم آبی در کشور، گفت: تولید محصولاتی که تولید آن‌ها بدلیل مصرف بالای آب بصرفه نیست در کشورهای دیگر و واردات آن به داخل کشور بصرفه است.

رییس مجمع واردات کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با برنامه‌ای که وزارت جهاد کشاورزری برای تولید محصولات کشاورزی که میزان هدررفت آب در آن بالا است، در کشور‌های دیگر و واردات آن به داخل کشور، گفت: برنامه‌ای که وزرات جهاد کشاورزی مطرح کرده است برنامه درستی است؛ اما در صورتی که آنقدر زمانش به درازا نکشد که سال آبی تمام شود.

برخوردار با اشاره به تولید هندوانه و صادرات آن و تاکید بر اینکه تولیدهندوانه و محصولاتی مانند هندوانه که به دلیل آب بر بودن در زمان تولید، به صرفه نیست، افزود: هیج کشوری را نمی‌توان یافت که در تولید تمام محصولات خودکفا باشد زمانی که تولید محصولی صرفه اقتصادی ندارد، تولید آن در داخل کشور سم است.

رییس مجمع واردات در خصوص واردات گوشت، برنج و چای و زمزمه‌هایی مبنی بر آلوده بودن این اقلام نیز گفت: در رابطه با بحثواردات کالاهای غذایی آلوده باید این نکته را مدنظر داشت که واردکنندگان این اقلام از مجمع جداشده‌اند و به صورت مستقل کار می‌کنند.

وی در آخر شکل بسته بندی و حمل و نقل این محصولات را در آلودگی آن موثر دانست و اظهار کرد: گوشت‌هایی برای مصارف صنعتی برای تولید کالباس وارد ایران شد؛ اما متاسفانه برای مصارف خانگی در بازار توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز