خبرگزاری کار ایران

طی نشست هم‌اندیشی نمایندگان دفاتر منطقه‌ای تهران اعلام شد:

تحول خدمات گارانتی در نمایندگی‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۳۶

نخستین جلسه هم اندیشی نمایندگان دفاتر منطقه ای تهران به منظور تبیین طرح تحول گارانتی و پذیرش با حضور بیش از صد نمایندگی فعال در تهران و مسوولان خدمات پس از فروش ایران خودرو برگزار شد.

نخستین جلسه هم اندیشی نمایندگان دفاتر منطقه ای تهران به منظور تبیین طرح تحول گارانتی و پذیرش با حضور بیش از صد نمایندگی فعال در تهران و مسوولان خدمات پس از فروش ایران خودرو برگزار شد.

به گزارش ایلنا در آغاز این جلسه علی نمکین مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) در سخنانی با اشاره به رویکرد جدید مدیریت ارشد مبنی بر رضایت مشتری در تمامی خودروها که رضایت مشتری از همه نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها را در بر دارد، گفت: چنان چه نمایندگان خدمات پس از فروش از برنامه و عملکرد شرکت راضی نباشند، نمی‌توان رضایت مشتری را انتظار داشت.

نمکین از برنامه ایساکو برای اصلاح روند ارایه خدمات مانند نظام گارانتی و اجرت نمایندگان خبر داد و اظهار کرد: اجرت‌ها با بررسی کاملا کارشناسی‌شده درتمامی حوزه‌ها و در حد معقول توان شرکت، محاسبه خواهد شد، این اقدام رضایت مشتریان را نیز در حوزه گارانتی تامین می‌کند.

مدیرعامل ایساکو با بیان این که اجرت جدید در شرکت امداد خودرو نیز به اجرا در می‌آید، از بهبود فضای کسب و کار شبکه خدمات پس از فروش سخن گفت و افزود: به دستور مدیریت ارشد ایران خودرو، یک کمیته کاری تشکیل شده که عملکرد را رصد می‌کند و به منظور ارج نهادن به تلاش نمایندگان پرکار با پذیرش بالا و کسب رضایت مشتری، بسته‌های تشویقی شامل تخصیص خودرو نیز در نظر گرفته شده است.

طرح ویژه در تهران

نمکین با اشاره به ورود دنا به بازار از مهرماه گفت: بسته قطعات مصرفی دنا تهیه شده و در همین هفته در شبکه توزیع و تشویق‌هایی هم در مورد این محصول لحاظ می‌شود.

این مقام مسوول افزود: با توجه به رونق فضای کسب و کار نمایندگی‌ها، طرح ویژه ای برای نمایندگی‌های تهران با تسهیلات ویژه به اجرا در می‌آید.

در ادامه نشست هم اندیشی نمایندگان خدمات پس از فروش شهر تهران، سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایساکو گفت: فروش خودرو نمایندگان مجاز شهر تهران، نیمه اول سال ۹۳ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و متناسب با افزایش تولید، ۵۵ درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارش ارزیابی های شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صنعت معدن و تجارت انجام می شود رشد ۴۳ درصدی نمایندگان رتبه یک شهر تهران را در مقایسه با ارزیابی دوره قبل نشان می دهد. وی از اجرای طرح های جدید خدماتی در نمایندگی های شهر تهران که به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان است نیز خبر داد.

تحول نظام گارانتی

معاون مدیر عامل ایساکو از نمایندگی‌ها خواست در ارائه خدمات گارانتی به مشتریان دغدغه ای نداشته باشند، چرا که قطعات مورد نیاز شبکه تامین شده است و در صورت نیاز به قطعه خاص نمایندگان می توانند ضمن درخواست قطعه به صورت امدادی، در کم‌ترین زمان ممکن قطعه را دریافت کنند

سلطانی افزود: در ضمن به منظور تسهیل در فرایند کسب و کار نمایندگی مبالغ کلیم گارانتی در همان روز ارائه خدمت به حساب نمایندگی واریز می شود.

وی از تغییر ساختار دفاتر تهران با هدف چابک سازی فرایند ها در ارایه خدمت به نمایندگان و به تبع آن مشتریان خبر داد و افزود: بر اساس این طرح، شهر تهران و نمایندگان مجاز به سه ناحیه تقسیم بندی خواهند شد و هر منطقه تحت نظر یک رییس ناحیه خواهد بودو تمامی فعالیت های خدمات پس از فروش نمایندگان توسط مسوول ناحیه پی‌گیری و پیاده سازی خواهد شد.

در پایان این نشست، نمایندگان انجمن صنفی و برخی صاحبان امتیاز، پیشنهادها و مسایل خود را رو در رو با مدیران ایساکو مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز