خبرگزاری کار ایران

محصولات بعدی خانواده تندر در راه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۰۶

محصولات دیگری از جمله ون و وانت مسقف بر مبنای پلتفرم ایکس ۹۰ طراحی شده که برای تولید آن در حال مذاکره با شرکت رنوپارس هستیم.

معاون تولید تندر ایران خودرو گفت: محصولات دیگری از جمله ون و وانت مسقف بر مبنای پلتفرم ایکس ۹۰ طراحی شده که برای تولید آن در حال مذاکره با شرکت رنوپارس هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد رضا معتمد افزود: در صدد هستیم تا محصول را با ظاهر جدید و مطابق با نیاز مشتریان در اختیار آنان قرار دهیم.

وی گفت: خطوط تولید در ایران خودرو آمادگی و توانایی تولید محصولات مختلف با پلاتفرم مشترک را دارند و در صورتی که محصول جدید با پلاتفرم متفاوتی باشد سالن بدنه سازی جدیدی طراحی و احداثخواهد شد.

معاون تولید تندر ایران خودرو درعین حال افزود: سالن های مونتاژ و رنگ توانایی هر محصول با ابعاد و ظرفیت های مختلف را دارا هستند.

معتمد تاکید کرد: تندر پیکاپ به دلیل داشتن پلتفرم مشترک با تندر۹۰ سواری، با تغییرات جزئی در خطوط بدنه سازی تندر به تولید رسید که این صرفه جویی، بهره وری بالایی در حوزه نیروی انسانی به همراه داشت.

وی درباره تندر۹۰ اتوماتیک، محصول انحصاری ایران خودرو نیز اظهار کرد: بازار و مشتریان استقبال زیادی از این محصول داشته و درحال حاضر حدود ۷۰ درصد از تولید روزانه تندر به این محصول اختصاص یافته است.

معاون تولید تندر ایران خودرو درباره تندر «فیس‌لیفت‌شده» ایران خودرو نیز تاکید کرد: این پروژه به اتمام رسیده اما با توجه به وقفه ای که از زمان طراحی تا اتمام پروژه ایجاد شده، کلینیک مجددی برای آن اجرا خواهد شد تا در صورت پیش بینی تقاضا در بازار برای هفت سال آینده به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: هدف ما تامین خواسته ها و نیاز مشتریان است و ما آمادگی ارائه محصول منطبق با نظر مشتری را داریم.

وی درباره وضعیت فعلی تولید در خطوط تندر۹۰ اظهار کرد: در برخی از قطعات مشکلاتی برای تامین وجود داشت. در مذاکراتی که با شرکت رنوپارس داشتیم قرار بر شد تا این مشکلات مرتفع شده و تیراژ تولید افزایش یابد.

معاون تولید تندر ایران خودرو ضمن اشاره به داخلی سازی برخی قطعات اظهار کرد: مشکل تامین کیسه هوای مورد نیاز را از طریق سازندگان داخلی برطرف کردیم و از اوایل مهر، تمامی تندرهای تولیدی با دو کیسه هوا روانه بازار خواهد شد.

معتمد درباره همکاری با شرکت رنو اظهار کرد: دوطرف علاقه مند و مصر به تداوم همکاری ها هستند و در صورت رفع موانع بین المللی این همکاری ها قطعا توسعه خواهد یافت.

معتمد در پایان گفت: با تاکیدات قائم مقام در خصوص اجرای مدیریت یکپارچه تولید در ایران خودرو که در یک سال اخیر صورت گرفته، از ظرفیت توانمندی های کارشناسان حل مساله برای رفع ایرادات و موانع در فرآیند تولید استفاده می شود و نتایج آن در بهبود کیفیت محصولات به زودی به بار خواهد نشست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز