خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس اقتصادی در گفات و گو با ایلنا:

سیاست‌های دولت جواب می‌دهد، منتقدان صبر داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۱۴

شرایط کنونی اقتصاد بسیار مطلوب‌تر از زمان دولت محمود احمدی‌نژاد است و مردم که خود این دولت را انتخاب کرده‌اند به خوبی این مهم را درک کرده‌اند. آنان از یاد نمی‌برند که در طول یک روز سه بار نرخ ارز تغییر می‌کرد و قیمت مایحتاج آنان هرروز متفاوت‌تر از روز قبل بود.

یک کار‌شناس اقتصادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: امروز برخی از منتقدان دولت تلاش دارند تا هنوز یک برنامه به اجرای کامل نرسیده است آن را مورد نقد و البته انتقاد خود قرار دهند تا از این طریق مانع از نتیجه نهایی آن مهم در بخش اقتصاد کشور شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون باید همه به منافع ملی کشور بی‌اندیشند و نه منافع حزبی و شخصی خود، مگر می‌شود در طول یکسال هشت را جبران کرد. متاسفانه این افرادی که امروز از دولت انتقاد می‌کنند‌‌ همان کسانی هستند که در دولت گذشته یا سکوت کرده بودند و یا به خاطر‌‌ همان منافع که اعلام کردند از بیان حقیقت خود داری کردند.

وی اذعان داشت: برخی موارد دیده شده است مسئولان دولت قبل به ارائه راهکار در راستای اجرای صحیح می‌کنند و سئوال من به عنوان یک فرد دانشگاهی از انان این است که آقای وزیر و دیگران که در دولت‌های نهم و دهم سمت داشته‌اید اگر شما این راهکار‌ها را بلد بودید چرا در دولت قبل ان را به اجرا در نیاوردید.

وی به وضعیت کنونی اقتصاد اشاره کرد و گفت: شرایط کنونی بسیار مطلوب‌تر از زمان دولت محمود احمدی‌نژاد است و مردم که خود این دولت را انتخاب کرده‌اند به خوبی این مهم را درک کرده‌اند. آنان از یاد نمی‌برند که در طول یک روز سه بار نرخ ارز تغییر می‌کرد و قیمت مایحتاج آنان هرروز متفاوت‌تر از روز قبل بود.

این کار‌شناس اقتصادی بیان داشت: باید به دولت یازدهم زمان داده شود و همین امر می‌تواند سبب شود تا آنان برنامه‌های خود را به طور منطقی و نه احساسی به اجرا درآورند. این دولت نشان داده است که قصد دارد وضعیت بانک‌های کشور را ساماندهی کند و همچنین نشان داده است که بانک مرکزی مستقل از و نه شخصی.

وی در ادامه به توسعه بخش تولید اشاره کرد و گفت: سیاست‌های خوبی از سوی دولت در این زمینه مطرح شده است و امیدوارم برخی افراد مانع از اجرای صحیح نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز