خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد؛

حضور فعال بازرگانان و تولیدکنندگان استان گیلان در بازار روسیه

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۱۹

اعزام یک هیئت تجاری با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو صورت می گیرد.

در راستای گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه، تیمی از بخش خصوصی استان متشکل از تعدادی از تولیدکنندگان و تاجران گیلان با همکاری و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عازم کشور روسیه می‌شوند.

علی منتظری با اعلام این مطلب افزود: حضور و بازدید از نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو که از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ شهریور ماه سالجاری در کشور روسیه برگزار خواهد شد از جمله برنامه‌های هیئت مذکور است.

وی افزود: در همین راستا مذاکره با تاجران و بازرگانان روسی می‌تواند زمینه ساز گسترش همکاری‌های ویژه اقتصادی، تجاری و همچنین موجب رونق بخشی به تولیدات صنعتی گیلان شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان موجود در بازار روسیه، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تولیدکنندگان و تجار استان می‌تواند در رونق هرچه بیشتر تجارت خارجی و افزایش تولیدات صنعتی با هدف افزایش صادرات غیر نفتی در گیلان شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این برنامه در چهارچوب تاکیدات وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان پیش بینی شده ادامه داد: این امر بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته با حمایت استاندار محترم گیلان اجراء خواهد شد و افزایش فعالیت‌ها و تلاش‌ها جهت گسترش مبادلات تجاری با کشور روسیه و حمایت از تجار و تولید کنندگان در این زمینه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز