خبرگزاری کار ایران

کاهش ۱۳ درصدی تخلفات واحدهای اقتصادی نسبت به سال قبل

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۰۰۶

میزان بازرسی از تمام واحدهای اقتصادی اعم از صنفی، توزیعی، خدماتی، تولیدی و انبارهای مخصوص نگهداری کالا ۱۲.۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

مدیر کل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: میزان بازرسی از تمام واحدهای اقتصادی اعم از صنفی، توزیعی، خدماتی، تولیدی و انبارهای مخصوص نگهداری کالا ۱۲.۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
به گزارش ایلنا و به نقل از " شاتا " داریوش بهنود قاسمی گفت: بر اساس داده های آماری در چهارماهه اول سال جاری بیش از ۲ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۷۴۱ مورد بازرسی از تمام واحدهای اقتصادی در سراسر کشور انجام شده و پس از گذشت چندماه از دولت یازدهم برخی از شاخصهای بازرسی علائم بهبودی از خود بروز داده است.

وی افزود: تحت تاثیر بهبود شرایط بازار و اقتصاد کشور، طی همین مدت نیز میزان پرونده های متشکله نیز ۸/۲۶ درصد کاهش یافت و به تعداد ۱۲۸ هزار و ۸۴۷ مورد رسید.

قاسمی اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بررسیهای کارشناسی طی همین مدت در سال گذشته، تعداد ۲۲۹ هزار و ۳۳۲ واحد، متخلف تشخیص داده شد که پرونده‌ متخلفین به منظور سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به هیاتهای رسیدگی به تخلفات صنفی و شعب تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی ادامه داد: این موفقیت در حالی بدست آمده است که در شاخص ها مانند تعداد تخلفات شناسایی شده نیز طی این بازه زمانی مشابه در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ با کاهش ۲۶ درصدی مواجه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز