خبرگزاری کار ایران

طبق نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شرکت گواه موفق شد:

کسب رتبه دوم خدمات پس از فروش خودروهای سنگین

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۴۰

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل(گواه) با کسب امتیاز ۶۹.۱ موفق به کسب رتبه دوم خدمات پس از فروش کشور در بخش خودروهای سنگین شد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد طلا مدیرعامل شرکت گواه ضمن اعلام این خبر افزود: طبق ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در بخش خودروهای سنگین هیچ شرکتی در رتبه اول قرار ندارد و شرکت گواه دست یابی به رتبه یک را یکی از اهدف اصلی خود در سال ۹۳ تعیین کرده است. وی افزود: ‌ نتایج شرکت بازرسی نشان می‌دهد، شرکت گواه توانسته با اجرای برنامه‌های بهبود، در شاخص‌های رضایت مشتری و مدیریت بر وظایف روند مثبت و رو به رشدی را طی کرده و در چهار سال از رتبه نهم به رتبه دوم دست یابد. طلا گفت: براساس ارزیابی‌های سال ۹۲، ‌شرکت گواه شش نمایندگی رتبه یک، ۴۰ نمایندگی رتبه دو و ۱۴ نمایندگی رتبه سه و تنها یک نماینده رتبه ۴ دارد.

وی افزایش رضایت نمایندگی‌ها را از عدد ۵۰.۳ به ۷۲.۷ در طی چهار سال اخیر را نیز یکی از عوامل موثر در افزایش رضایت مشتریان دانست و گفت: از مهم‌ترین برنامه های بهبود اجرا شده در این بخش آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و ارتقای سطح دانش شبکه بوده که به صورت مستقیم بر رضایت مشتریان اثرگذار بوده است. طلا افزود: این اقدام درصد شکایات حوزه دانش فنی را به حداقل رسانده است.

طلا تامین قطعات از مبادی اصلی و معتبر را خط قرمز شرکت گواه در تامین قطعات دانست و خاطرنشان کرد: قطعات معتبر با بسته‌بندی‌های خاص شرکت گواه عرضه می‌شود. وی درباره عرضه قطعات تقلبی با کیفیت پایین در بازار به مشتریان هشدار داد و گفت: در برخی موارد قطعات با قیمت و کیفیت پایین در بازار عرضه می‌شود که موجب آسیب دیدن به قطعات دیگر خودرو می‌شود، ‌ اما قطعات با بسته‌بندی شرکت گواه معتبر و با کیفیت بوده و دارای حداقل نه ماه گارانتی است.

طلا درباره سیستم‌های پاسخگویی شرکت گواه گفت: مبادی ورودی مختلفی برای دریافت شکایات مشتریان از جمله مرکز تماس طراحی شده است. وی افزود: شاخصی که از سوی وزارت صنعت برای رسیدگی به شکایات تعریف شده حداکثر ۲۰ روز است که شرکت گواه با وجود مشکلات ناشی از تحریم در تامین قطعات پایین تر از این عدد قرار داشته و پاسخگویی به شکایات در کم تر از ۲۰ روز انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گواه با اشاره به سیستم‌های نظارتی موجود برای کنترل کیفیت قطعات گفت: سازمان استاندارد بر قطعات خریداری شده نظارت و کیفیت آن را تایید می‌کند. در شرکت گواه نیز تا زمانی که قطعات مورد تایید کیفیت قرار نگیرند به موجودی انبارها اضافه نمی‌شوند.

وی کاربری‌سازی خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو دیزل را از اقدامات صورت گرفته در شرکت گواه خواند و گفت: آتش نشانی، حمل زباله، تریلر و کمپرسی از جمله کاربری‌های ایجاد شده در تولیدات شرکت ایران خودرو دیزل است که با قیمت بسیار کم‌تر از نوع خارجی آن تولید و در اختیار سازمان‌هایی مانند آتش نشانی و شهرداری قرار می‌گیرد. وی افزود: تولید داخل این محصولات موجب صرفه جویی قابل ملاحظه و جلوگیری از خروج ارز از کشور شده است.

گفتنی است، شرکت گواه اولین شرکت خدمات پس از فروش خودروهای سنگین است که در سال ۱۳۴۵ تاسیس شده است. این شرکت هم اکنون با دارا بودن حدود ۷۰ نمایندگی در سطح کشور، ارایه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو دیزل که بیش از ۳۰ مدل خودرو است را برعهده دارد. این شرکت در میان شرکت‌های مشابه، با ارایه خدمات به ۱۸ هزار خودرو در دوره تضمین و ۱۲۵ هزار خودرو در دوره تعهد بیشترین تعداد خودروهای سنگین را تحت پوشش قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز