خبرگزاری کار ایران

حناچی در خوزستان:

بر سر پیمان خود برای همیاری با مردم منطقه هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۳۳۳

شهردار تهران که در خوزستان به سر می‌برد، با اعلام اینکه شهرداری تهران به عنوان شهرداری معینِ منطقه دشت آزادگان انتخاب شده است، تاکید کرد: ما وعده همیاری دادیم و سر پیمان خود برای کمک‌رسانی به این منطقه هستیم.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی که برای بازدید از اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل‌زده به خوزستان سفر کرده است، در جمع خبرنگاران گفت: اساسی‌ترین اقدامی که باید در موقعیت‌های بحرانی و سیل‌زده انجام شود، جلوگیری از نفوذ سیل به مناطق مسکونی است، تاکنون البته اقدامات خوبی صورت انجام شده و منطقه حمیدیه، بستان، سوسنگرد از خطر سیل حفظ شده‌اند.

وی با اشاره به گفت‌وگوهایی که با اهالی مردم منطقه داشته نیز اظهار داشت: بخش‌هایی از زمین‌های کشاورزی و مناطق روستایی در این سیل آسی‌‌ دیده است.

شهردار تهران اضافه کرد: قدم اول ما تکمیل سیل بندها و دژها در اطراف رودخانه‌هاست که آب را روانه جاده هم کرده است، خوشبختانه نیروهای سپاه و بچه‌های شهرداری اقدامات مثبتی در این زمینه صورت دادند و به زودی تمام این دژها تکمیل خواهد شد.

حناچی ادامه داد: مرحله دوم کمک رسانی است، بزرگترین نارضایتی‌ها نیز مربوط به همین مرحله است. به طور مثال مردم مناطقی که دام دار هستند، به کمک رسانی متفاوتی نیاز دارند. این روستاییان در این شرایط به علوفه برای تأمین غذای دام‌هایشان نیاز دارند، تا بیسکوئیت و مواد غذایی.

وی افزود: همکاران ما در حال تلاش هستند و از همه ۲۲ منطقه شهرداری تهران به کمک خوزستان آمدند.

شهردار تهران با بیان اینکه به مردم دشت آزادگان وعده یاری‌‌رسانی داده است، تصریح کرد: شهرداری تهران به عنوان شهرداری معین منطقه دشت آزادگان انتخاب شده است، ما وعده همیاری دادیم و سر پیمان خود برای کمک‌رسانی به این منطقه هستیم.

حناچی درباره اتمام فعالیت شهرداری تهران در خوزستان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام سیل میزان خسارات مشخص خواهد شد، بنابراین برای قضاوت درباره پایان مأموریت شهرداری تهران زمان زیادی باقی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز