خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

معترض کمک به بسیج شهرداری نشوید / مگر سکولارهای خانه اندیشمندان علوم انسانی چه کاربستی دارند؟

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۷۳

حلقه‌های بسته و سکولار مجموعه خانه اندیشمندان علوم انسانی چه کاربستی برای شهر و شهرداری تهران دارند.

مجتبی شاکری؛ عضو شورای شهر تهران در پی انتشار مطلبی از ایشان در خبرگزاری ایلنا با عنوان «جلوی خانه‌هنرمندان را بگیرید؛ همه چیزش سکولار است» در تاریخ ۲۸ / ۱۱/۹۳ توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، در متن توضیحات مجتبی شاکری آمده است: اینجانب ضمن اعلام اهمیت بحثفرهنگ حسب ملاقات شورای شهر در تاریخ ۲۳ دی ماه ۹۲ و تأکید علما و اهالی فرهنگ در برنامه‌های شهرداری تهران کاهش آن را نسبت به سال گذشته مغایر تقویت فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانسته و اعلام کردم؛ نقد خود را در ۱۳بند تنظیم کردم که برای اعضا و شهردار محترم ارسال خواهم کرد.

در بحثحمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی در ردیف بودجه‌های شهرداری که شما نیز در خبر خود به آن اشاره داشتید، بیان کردم؛ حرکتی که بسیج شهرداری تهران در راهپیمایی ۲۲بهمن انجام داد؛ دیدگاه امام، نظام و رهبری در اعلام نفرت نسبت به رفتار آمریکا بود و می‌تواند دستگاه مذاکره کننده ما با هوشمندی آن را پشتوانه مذاکرات خود قرار دهد. چرا ما معترض کمک به بسیج شهرداری برای انجام این امور باشیم؟ اگر می‌خواهیم جلوی حمایت‌ها را بگیریم، تماشاخانه ایرانشهر در مجموعه خانه هنرمندان که غیر از در اختیار داشتن پارک هنرمندان و بهره‌برداری تجاری، اداری، تخصصی از محوطه و ساختمان‌های این پارک کمک نقدی میلیاردی هم دریافت می‌کند به خروجی آن توجه کنیم دیدن برخی تئاترهای این مجموعه زیرپا گذاشتن اخلاق و ادب و افتخارات قطعی نظام است را به ارزیابی بنشینیم؛ البته حساب فعالیت‌های متنوع خانه هنرمندان را می‌باید از فعالیت‌هایی از این دست فاصله‌گذاری کرد.

از دیگر حمایت‌ها مربوط به خانه اندیشمندان علوم انسانی است که در کنار پارک ورشو ساختمانی با سه تالار سخنرانی را در اختیار دارد مجموعه‌ای بسته که خروجی آن معلوم نیست به کجا می‌رود اگر هزینه میلیاردی که برای اجاره چنین مکانی می‌توان در نظر گرفت، بحساب آید و کمک سالانه هم به آن افزوده شود، قاعدتا می‌بایست گره‌ای از مدیریت شهری و نیازهای پژوهشی آن برطرف کند. حلقه‌های بسته و سکولار این مجموعه چه کاربستی برای شهر و شهرداری تهران دارند منطقی و سازمانمند شدن حمایت از اشخاص حقیقی و حقوق می‌تواند، نقش این اشخاص را در هم‌افزایی فرهنگی، اجتماعی و کاربست دستاورد آنان در راستای مدیریت شهری منطقی و قابل دفاع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز