خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ساخت و سازهای غیرمجاز تعیین‌تکلیف شوند / شهرداری گزارشی ارسال نکرده‌است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۳۹

این مسئله را باید شهرداری پیگیری کند / اگر گزارشی درباره این موضوع به ما داده شود به آن رسیدگی می‌کنیم، اما تاکنون شهرداری گزارشی مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در شهر تهران به ما ارسال نکرده است.

فرماندار تهران گفت: اگر گزارشی درباره ساخت و ساز غیرمجاز به ما رسد، در کمتر از ۲۴ ساعت با آن برخورد می‌کنیم.

عیسی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهر تهران گفت: بخشدار‌ی‌ها و دهیار‌ی‌ها فعال است و ما هیچ‌گونه ساخت و ساز غیرمجازی در حریم شهر تهران نداریم.

وی تصریح کرد: البته از گذشته ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهر تهران وجود دارد که باید تعیین‌تکلیف شود و ما در حال ساماندهی به این ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم.

به گفته فرهادی اگر این ساخت و ساز‌ها در حریم شهر و روستا باشد، باید مراحل قانونی آن طی شود، اما در صورتی که در طرح هادی نباشد، تخریب می‌شود.

وی با اشاره به ساخت و ساز‌های غیرمجاز داخل شهر تهران نیز گفت: این مسئله را باید شهرداری پیگیری کند و اگر گزارشی درباره این موضوع به ما داده شود به آن رسیدگی می‌کنیم، اما تاکنون شهرداری گزارشی مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در شهر تهران به ما ارسال نکرده است.

فرماندار تهران همچنین به تعیین زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اشاره کرد و افزود: دو تاریخ به شورای شهر اعلام شده است، از این رو آنها خودشان تصمیم می‌گیرند که انتخابات را در پانزدهم یا بیست و دوم اسفند برگزار کنند. در حقیقت کمیته عالی برگزاری انتخابات این اجازه را به خود شورای شهر داده است تا زمان برگزاری انتخابات را اعلام کند.

فرهادی ادامه داد: همان طور که گفتم؛ با توجه به اینکه در جلسات قرار شد؛ خود شورای شهر تاریخ برگزاری انتخابات را اعلام کند، اعضای این شورا با تاریخ ۲۲ اسفند ماه برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها موافقت کردند.

وی تاکید کرد: شورای شهر با تاریخ ۲۲ اسفندماه موافقت کرده است، به همین دلیل انتخابات در این تاریخ برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز