خبرگزاری کار ایران

طلایی:

برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در ۲۲ اسفند قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۷۲

در حقیقت زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها روز شنبه قطعی شده بود، اما به دلیل اینکه می‌خواستیم با هیات نظارت این زمان را قطعی کنیم از آنها درخواست کردیم که اجازه بدهند، امروز زمان برگزاری انتخابات را قطعی اعلام کنیم.

عضو شورای شهر تهران درباره زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: بیست و دوم اسفند ماه برای برگزاری این انتخابات قطعی شده است و در جلسه امروز صبح برای قطعی کردن این زمان نماینده فرماندار نیز حضور داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی در نشستی خبری در پاسخ به این سوال که آیا هماهنگی‌های لازم با فرمانداری و استانداری برای زمان انتخابات شورایاری‌ها انجام شده است، گفت: در حقیقت زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها روز شنبه قطعی شده بود، اما به دلیل اینکه می‌خواستیم با هیات نظارت این زمان را قطعی کنیم از آنها درخواست کردیم که اجازه بدهند، امروز دوشنبه زمان برگزاری انتخابات را قطعی اعلام کنیم.

وی افزود: در جلسه روز شنبه دو تاریخ برای برگزاری انتخابات تعیین شد؛ در آن جلسه که در ستاد هماهنگی برگزار شد فرماندار نیز حضور داشت و قرار بر این شد تا اعلام نهایی زمان انتخابات بعد از برگزاری این جلسه با هیات نظارت اعلام شود. از این رو در جلسه صبح امروز زمان برگزاری قطعی انتخابات شورایاری‌ها بیست و دوم اسفند اعلام شد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چه همکاری از سوی فرمانداری و استانداری برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها انجام شده است، گفت: در دو سطح نظارت و انتخابات شورایاری‌ها انجام می‌‌شود؛ اول سطح نظارت عالیه و بعد نظارت خود شورا. نظارت عالیه مصدایقش در آیین‌نامه مشخص شده است و از سوی فرمانداری اعمال خواهد شد. از این رو مقرر شده است که در ۲۰ منطقه تهران و همچنین شهرری و در منطقه یک تهران از سوی کلیه فرمانداری‌ها نظارت عالیه انجام شود.

طلایی گفت: در بحثامنیت نیز شورای تامین استان تشکیل و قرار شد تا امنیت انتخابات به نیروی انتظامی سپرده شود.

این عضو شورای شهر گفت: ما در تلاش هستیم تا انتخاباتی صددرصد قانونی و بدون حاشیه برگزار کنیم. از این رو دست نیاز به همه دستگاه‌ها دراز کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز