خبرگزاری کار ایران

حقانی در گفت‌وگو با ایلنا:

اجازه نمی‌دهیم شهرداری واگن‌ دست دوم چینی بخرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۵۹

خرید واگن دست دوم به این معنا است که این کالا دوران استهلاک خود را در مملکت ما گذرانده و هزینه‌های آن گریبانگیر کشور و شهر ما می‌شود.

عضو شورای شهر تهران در خصوص امکان خرید واگن دست دوم چینی توسط شهرداری تهران گفت: اگر شهرداری واگن دست دوم خریداری کند به او تذکر می‌دهیم، زیرا هزینه استهلاک این نوع کالا نباید گریبانگیر کشور شود.

محمد حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: من از این موضوعی اطلاع ندارم، اما با چنین اقدامی مخالف هستم و چنانچه اطمینان حاصل کنیم که چنین اقدامی صورت خواهد گرفت، طرحی در مخالفت با این عمل و ممانعت از آن در شورای شهر ارائه خواهیم داد و قطعا به شهردار نیز در این خصوص تذکر می‌دهیم.

وی با اشاره به وجود کارخانه واگن سازی در کشور گفت: ما اعتقادی به خرید کالای دست دوم نداریم، چرا که خرید واگن دست دوم به این معنا است که این کالا دوران استهلاک خود را در مملکت ما گذرانده و هزینه‌های آن گریبانگیر کشور و شهر ما می‌شود.

گفتنی است؛ چند روز پیش محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بود که طی بازدیدی که شهردار تهران از چین داشته قرار شده تا خرید واگن‌های دست دوم چینی را در دستور کار خود قرار دهد که این موضوع اعتراضات زیادی را به همراه داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز