خبرگزاری کار ایران

درجلسه شورای شهر مطرح شد؛

سازمان محیط زیست در تهران تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۱۷

گازهای گلخانه‌ای، ‌آب شدن یخ‌های قطبی، گرم شدن زمین و بحران جمعیت جهانی از نگرانی‌های جهانی است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلاتی همچون آلودگی، ‌کمبود آب و بحثریزگرد‌ها گفت: پیشنهاد می‌دهم؛ با انجام کارهای ساختاری و ایجاد تشکیلات محیط زیست شهری در شهرداری به این امور رسیدگی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه باید هر چه زود‌تر بودجه سال ۹۴ بسته شود، گفت: به پیش بینی بسیاری از دانشمندان زیست محیطی سال ۲۰۵۰ مشکلات زمین ده برابر می‌شود.

وی ادامه داد: گازهای گلخانه‌ای، ‌آب شدن یخ‌های قطبی، گرم شدن زمین و بحران جمعیت جهانی از نگرانی‌های جهانی است.

دنیامالی تاکید کرد: به نظر این دانشمندان شهرهای بزرگ در معرض آسیب هستند که یکی از آن‌ها شهر تهران است که تاکنون آسیب های زیادی دیده است.

وی با اشاره به مشکلاتی همچون آلودگی، ‌کمبود آب و بحثریزگرد‌ها گفت: پیشنهاد می‌دهم با انجام کارهای ساختاری و تشکیلاتی در حوزه شهری و با ایجاد تشکیلات محیط زیست شهری در شهرداری به این امور رسیدگی کنیم.

در ادامه احمد مسجد جامعی در خصوص صدور کارت طرح ترافیک برای خبرنگاران گفت: در سال گذشته صدور این کارت‌ها چالش برانگیز شد و خواهش می‌کنم که امسال با توجه به قدمی که برای صدور این کارت‌ها برداشته شده است، کارت طرح ترافیک به خبرنگاران برسد و به اسم آنان به اشخاص دیگر داده نشود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مزار شهدای سال ۵۷ نیاز به توجه بیشتری دارد، گفت: مزار این عزیزان پراکنده است و از مسئولان بهشت زهرا(س) می‌خواهم برای این قطعه راهکاری بیاندیشد تا جایگاه ظاهری این قبور حفظ شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این سخن مسجد جامعی گفت: من پیشنهاد دادم؛ قبور این شهدا با طراحی متمایز شود.

وی در ادامه از آغاز به کار نخستین زباله سوز ساخت ایران در منطقه آرام کوه با ظرفیت ۲۰۰ تن خبر داد و گفت: قرار است یک زباله سوز دو هزار تنی نیز در این منطقه ساخته شود و دو زباله سوز دو هزار تنی دیگر نیز در نقاط شرقی و غربی ساخته شود.

وی تاکید کرد: این زباله سوز مطابق با استاندارد‌ها ساخته شده و آلودگی ندارد و بخش اعظم سرمایه آن متعلق به شهرداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز