خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۵۶

ابتدا باید آیین‌نامه اجرایی انتخابات شورایاری‌ها تهیه شود / بودجه این انتخابات از سوی شورای شهر تامین می‌شود.

فرماندار تهران در مورد زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: ممکن است انتخابات شورایاری‌ها از یک ماه بیشتر به تعویق بیافتد.

عیسی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره نتیجه جلسه فرمانداری، وزارت کشور و شورای شهر درباره برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: با توجه به اینکه در جلسه هیات دولت مصوب شد که برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها با شورای شهر همکاری شود، از این رو لازم بود؛ دستورالعمل و شرح وظایفی درباره این موضوع تهیه شود تا همکاری مناسبی از سوی وزارت کشور و فرمانداری با شورای شهر صورت بگیرد.

فرهادی تاکید کرد: برای تدوین این آیین‌نامه قرار شد؛ تا زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها به تعویق بیفتد و کارگروهی با حضور استانداری، وزارت کشور و فرمانداری تعیین تا این آیین‌نامه تکمیل شود.

فرهادی درباره زمان دقیق برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: تاریخ این انتخابات مشخص نیست. ابتدا باید آیین‌نامه اجرایی تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه در جلسه فردا در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد، افزود: باید درباره زمان برگزاری انتخابات در جلسه تصمیم‌گیری شود. ممکن است به تعویق افتادن زمان انتخابات از یک ماه بیشتر باشد.

فرماندار تهران همچنین درباره بودجه برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: بودجه این انتخابات از سوی شورای شهر تامین می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز