خبرگزاری کار ایران

حقانی در جلسه امروز شورای شهر؛

شهرداری خانه ثابت پاسال را خریداری کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۹۸

به شهرداری دستور داده شود، این ملک را خریداری و به مردم شهر تقدیم کند.

محمد حقانی در جلسه علنی امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: باخبر شده‌ایم که خانه ثابت پاسال که به عنوان یک سرمایه ملی است، دستور نقشه گرفته و قرار است، تبدیل به یک مرکز تجاری هشت طبقه‌ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حقانی ادامه داد: با توجه به وضعیت ترافیکی محل خانه ثابت پاسال و این موضوع که این خانه یک سرمایه ملی است، پیشنهاد می‌کنیم به شهرداری دستور داده شود تا این ملک را خریداری و به مردم تقدیم کند.

حقانی در ادامه با اشاره به اینکه عبداللهی معاون خدمات شهری در مصاحبه‌ای گفته بود به ازای هر تهرانی درختی می‌کاریم گفت: این کار خوبی است اما با توجه به کمربند فضای سبز تهران برای کاشت ۱۰ میلیون درخت باید این فضا را افزایش داد که در این صورت می‌توان یک میلیون درخت کاشت و اگر بخواهند به خانه‌ها و اماکن نیز درخت اهدا کنند، باز هم تنها می‌توان یک میلیون درخت کاشت.

وی تصریح کرد: برای کاشت درخت ۲ ماه بیشتر فرصت نداریم و پیشنهاد می‌کنم بر انتخاب درخت‌ها به گونه‌های مناسب شهری توجه کنند.

حقانی تاکید کرد: مردم نسبت به درخت‌هایی که درکنار خیابان‌ها کاشته و خشک می‌شوند، نگاه خوبی ندارند. بنابراین لازم است نسبت به این موضوع حساسیت به خرج داده و یک طرح توجیهی ارائه دهیم که چگونه ۱۰ میلیون درخت کاشته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز