خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی در بازار تهران؛

مغازه‌های ساعت فروشی طعمه حریق شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۳۱

شب گذشته در ساعت ۱۹:۲۶ دقیقه آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران گزارش شد، بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه نجات و خودروهای تنفسی عازم محل حادثه در بازار تهران بازار قیصر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شب گذشته ۱۰ باب مغازه ساعت‌فروشی در بازار بزرگ تهران، حوالی بازار قیصر دچار آتش سوزی شدند.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: شب گذشته در ساعت ۱۹:۲۶ دقیقه آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران گزارش شد، بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه نجات و خودروهای تنفسی عازم محل حادثه در بازار تهران بازار قیصر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در تشریح چگونگی این ماجرا گفت: آتش‌سوزی در طبقه دوم یک پاساژ که در زمینه پخش ساعت مچی فعالیت می‌کرده، رخ داد.

وی گفت: این پاساژ دارای سقف شیروانی و قدیمی بود و چند باب مغازه در طبقه دوم در قسمت شیروانی وجود داشت که طعمه حریق شده و آتش هر لحظه به سایر مغازه‌ها سرایت می‌کرد.

ملکی با اشاره به اینکه۱۰ باب مغازه از ناحیه سقف کاملا شعله ور شده بود، گفت: آتش‌نشانان از چند جهت وارد عملیات شدند و با توجه به ساعت تعطیلی بازار، نیروهای آتش نشانی به سرعت توانستند؛ حریق را کنترل کنند، بطوریکه از سرایت آن به سایر مغازه‌ها جلوگیری کردند.

ملکی گفت: این حادثه تلفات جانی و مصدوم در برنداشت و عملیات پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود در ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز