خبرگزاری کار ایران

بصیری پور رئیس شورای عالی استان‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۶۴

غلامرضا بصیری پور رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با کسب ۴۲ رای رییس شورای عالی استانها شد.


غلامرضا بصیری پور رئیس جدید شورای عالی استان‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در انتخابات رئیس و هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها در سال دوم که صبح امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ مهدی چمران و غلامرضا بصیری پور کاندیدای ریاست این شورا شدند که پس از رای‌گیری غلامرضا بصیری پور با ۴۲ رای به ریاست شورای عالی استان‌‌ها برگزیده شد.

بنابراین گزارش؛ در این انتخابات از مجموع آراء اخذ شده مهدی چمران ۳۲ رای را به خود اختصاص داد و غلامرضا بصیری پور رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با کسب ۴۲ رای رییس شورای عالی استانها شد.


همچنین برای انتخاب نایب رئیس شورای عالی استان‌ها حسن الماسی، ایرج سلیمان‌زاده و حسن فریدونی برای کسب این سمت کاندید شدند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا، رای‌گیری برای انتخاب این سمت به دور دوم کشیده شد و سرانجام ایرج سلیمان‌زاده نماینده آذربایجان غربی با کسب ۳۸ رای توانست نایب رئیسی این شورا را به دست آورد.

در ادامه احمد چگینی نماینده قزوین با اختصاص ۵۴ رای از ۷۴ رای به عنوان سخنگوی هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

همچنین محمد امین دهباری با ۴۶ رای، محمد محمدی گلبان آبادی با ۴۴ رای، محمد امین مهرورزی با ۴۳ رای، مهدی درویشی با ۴۱ رای و فرامرز کارآموز با ۴۰ رای و بهنام کریمی گیک‌لو با ۴۰ رای به عنوان منشی های این شورا انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز