خبرگزاری کار ایران

سرخو:

شورا نباید به جای شهرداری صورتحساب ارائه کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۷۸

ما نباید به جای شهرداری صورتحساب دربیاوریم، این کار شهرداری است که بدهی‌های دولت به این نهاد را اعلام کند / زمانی دولت این ارقام را قبول می‌کند که از سوی سازمان بازرسی مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده باشد.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران گفت: ما نباید به جای شهرداری صورتحساب دربیاوریم، این کار شهرداری است که بدهی‌های دولت به این نهاد را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محسن سرخو امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در مخالفت با طرح «پیشنهاد به مجلس شورای اسلامی و دولت جهت پیش‌بینی مطالبات شهرداری تهران از دولت در بودجه سال ۹۴» گفت: در جلسه ای که داشتیم مطالبات شهرداری تهران از دولت به چند دسته تقسیم می‌شود که در بودجه ۹۳ ذکر شده، بخشی از آن توسط دولت پرداخت شده و بخشی نیز به صورت مطالبه باقی مانده است، قرار بر این بود این ارقام لیست و اعلام شود.

سرخو افزود: برخی از این مطالبات مربوط به سنوات گذشته است و در خود قانون بودجه نیز عنوان شده در صورت تحقق منابع، مصارف تحقق پیدا می‌کند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قبول داریم دولت های گذشته به شهرداری کمک نکرده‌اند، گفت: اما نمی‌توانیم بی‌انصاف باشیم، کمک‌های دولت در دوره گذشته برای فرودگاه امام و فرودگاه ورامین در ردیف‌های بودجه دیده شده است. به نوعی، هم ردیف بودجه دارد و هم در سال‌های قبل پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: ما نباید به جای شهرداری صورتحساب دربیاوریم، این کار شهرداری است که بدهی‌های دولت به این نهاد را اعلام کند.

سرخو گفت: در مرحله بعدی این ارقام باید از سوی شورا به عنوان طلب اعلام شود، اما زمانی دولت این ارقام را قبول می‌کند که از سوی سازمان بازرسی مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز