خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی در شرق استان تهران

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۵۶

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۲ آذر ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴ آذر ماه از محورهای هراز، فیروزکوه، محور تهران، سمنان، مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از محدودیتهای ترافیکی محور مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " کرانیان " به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را به شرح ذیل اعلام کرد.

- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۲ آذر ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴ آذر ماه از محورهای هراز، فیروزکوه، محور تهران، سمنان، مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور هراز

- تردد کلیه تریلر ها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

در طول اجرای این طرح، تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، مورخ ۱۳،۱۲و۱۴ آذر ماه ۹۳ از محور هراز ممنوع می باشد.

محور فیروزکوه

- تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روز جمعه ۱۴ آذر ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

ضمنا، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز