خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد:

بارش برف و باران در ۱۳ استان کشور / انسداد سه محور مواصلاتی

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۲۱

لاین شمال به جنوب آزاد راه تهران شمال یعنی محدوده چالوس به سمت مرزن آباد به علت ریزش کوه از روز گذشته مسدود شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در ۱۳ استان کشور خبرداد و از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی اکثر جاده‌های کشور ضمن رعایت سرعت مطمئنه با فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو جلویی تردد کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدحسین حمیدی اظهارداشت: در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، همدان، گیلان، قزوین، کرمان(محور کرمان - سیرجان)، خراسان جنوبی(محور فردوس - بیرجند)، خراسان شمالی(محور اسفراین - سبزوار) و سمنان(محور میامی - سبزوار) بارش باران گزارش شده است.

وی همچنین به بارش برف در استانهای زنجان، آذربایجان شرقی(اکثر محور‌ها)، آذربایجان غربی(محور تکاب - شاهین دژ)، کرمان(محور کرمان - سیرجان)، مازندران(محورهای لاریجان، امام‌زاده هاشم، گدوک و نارنجستان)، قزوین(گردنه کوهین و گردنه آوج)، گیلان(محورهای لاهیجان، تالش، اسالم - خلخال، گردنه حیران و آستارا) و همدان(گردنه اسد آباد)، خراسان رضوی(محور مشهد - قوچان) اشاره کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می‌باشند.

وی از انسداد محورهای «شمشک به دیزدین» و «پونل - خلخال» به علت بارش برف و خطر ریزش بهمن مسدود خبرداد و گفت: همچنین لاین شمال به جنوب آزاد راه تهران شمال یعنی محدوده چالوس به سمت مرزن آباد به علت ریزش کوه از روز گذشته مسدود شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به بروز تصادف در برخی محورهای مواصلاتی، از رانندگان خواست در این ایام که فصل بارندگی است، با رعایت سرعت مطمئنه(سرعتی که در صورت بروز حادثه، وسیله نقلیه را کنترل کنند)، فاصله طولی، توجه کامل به جلو، رفع نقص فنی و سیستم تهویه خودرو، به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

حمیدی با اشاره به بارش باران و برف در روزهای آینده در محورهای مواصلاتی، از رانندگان خواست قبل از سفر، شرایط وضعیت جوی را از طریق تلفن۸۸۲۵۵۵۵۵ و در شهر تهران تلفن ۱۲۰ مطلع و یا برای اطلاع از وضعیت جاده‌ای به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز