خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران:

پرونده بابک زنجانی خارج از نوبت رسیدگی شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۸۱

هنوز پس از یکسال، جواب تذکر به دست من نرسیده و علیرغم قول‌های متعدد از سوی شهرداری، هنوز یک باند خیابان ایران زمین و خیابان گلستان بسته است.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از دستگاه قضا درخواست کرد تا پرونده‌‌ بابک زنجانی خارج از نوبت رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو امروز(سه شنبه) در یکصدو سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به تذکر سال گذشته خود در مورد ملکی واقع در ایران زمین متعلق به بابک زنجانی گفت: این ملک در بین املاکی که مجوز دو طبقه ساخت داشتند، مجوز ۳۸ طبقه را داشت.

وی افزود: به دنبال گودبرداری غیراصولی و ریزش املاک اطراف آن، کمیسیون عمران ضمن بازدید از محل و برگزاری جلسه پیگیری‌ها را انجام داده‌است.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران ادامه داد: هنوز پس از یکسال، جواب تذکر به دست من نرسیده و علیرغم قول‌های متعدد از سوی شهرداری، هنوز یک باند خیابان ایران زمین و خیابان گلستان بسته است.

وی با تاکید براینکه مالک هیچ احساس مسئولیتی در این موضوع نداشته است، تصریح کرد: صدور مجوز ۳۸ طبقه برای این زمین جز تذکرات من بود.

سرخو خاطرنشان کرد: در تفحص مجلس متوجه شدیم، این فرد در جاهای دیگر اموال ضعیف‌ترین اقشار جامعه را نیز هدف گرفته است.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید براینکه شهرداری باید جدی‌تر و سریع‌تر به این موضوع بپردازد از دستگاه قضا خواست تا در مورد این پرونده و پرونده‌های مختلف بابک زنجانی که در دستگاه قضا تشکیل شده است، خارج از نوبت رسیدگی کند.

در ادامه چمران در این خصوص گفت: براساس اطلاعات من قرار است تا یکی از خیابانهای این محدوده تا چند وقت دیگر باز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز