خبرگزاری کار ایران

حاشیه صد‌ و ششمین جلسه شورای شهر تهران؛

حقانی: در مورد بوستان مادر از شهردار تهران سوال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۱۶

پاسخ شهردار برای من قابل قبول نیست و تذکر خود را به سوال تغییر داده و به طور کتبی به رئیس شورا ابلاغ می‌کنم.

محمد حقانی در واکنش به سخنان شهردار تهران در مورد بوستان مادر گفت: من با این پاسخ قانع نشدم و تذکر خود را به سوال تغییر خواهم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که با حضور محمد باقر قالیباف برگزار شد، شهردار منطقه ۵ تهران توضیحات طولانی را در مورد وضعیت اراضی موسوم به بوستان مادر ارائه داد که محمد حقانی در مورد آن گفت: این توضیحات برای بار سوم مطرح شده است و هیچ ربطی به اصل موضوع تذکر من ندارد.

در دقایق پایانی جلسه امروز در حالی که گمان می‌رفت شهردار تهران در این جلسه شورای شهر سخنرانی نکند ناگهان رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که قالیباف قصد صحبت دارد، این سخنرانی حدود ۱۵ دقیقه به طول انجامید و بلافاصله پس از اتمام آن مهدی چمران پایان جلسه شورای شهر را اعلام کرد. این در حالی است که برخی اعضا همچون محمدحقانی و احمد حکیمی‌پور قصد صحبت داشتند.

محمد حقانی پس از اتمام جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پاسخ شهردار برای من قابل قبول نیست و تذکر خود را به سوال تغییر داده و به طور کتبی به رئیس شورا ابلاغ می‌کنم.

وی ادامه داد: صورت جلسه‌ای مبنی بر بررسی تغییر پهنه این زمین در کمیسیون ماده ۵ وجود ندارد و به نظر می‌آید این پروژه ۴۰۰ صفحه‌ای را تنها برای اعضا ورق زده و از آنها امضا گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز