خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

تصویب دو فوریت طرح الزام شهرداری برای تدوین برنامه و اکنش اضطراری در مترو

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۶۶

عملکرد پنج ماهه شهرداری نیز به صورت CD برای اعضا ارسال شده که پس از بررسی هر یک از اعضا می‌توانند سوالات خود را در این زمینه مطرح کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تصویب دو فوریت طرح الزام شهرداری برای تدوین برنامه واکنش اضطراری در مترو تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد تقی‌پور در نشست خبری با محوریت ارائه گزارش از صدو پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: امروز طرحی دو فوریتی در شورا مبنی بر الزام شهرداری تهران برای تدوین برنامه عملیاتی مدیریت بحران و برنامه واکنش اضطراری در مترو و فضاهای زیر سطحی بررسی و دو فوریت آن تصویب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اقداماتی که در هفته‌های گذشته رخ داد در مترو که ساختار بزرگی دارد ممکن است اتفاقاتی رخ دهد بنابراین شهرداری ملزم شده تا به طور مشخص طرحی را برای واکنش اضطراری به این اتفاقات تدوین کند.

تقی‌پور افزود: در این طرح دو ماه برای تدوین آن در نظر گرفته شده بود که پس از بررسی‌ها این مدت به چهار ماه افزایش پیدا کرد و پس از تدوین آن شورا آن را بررسی و اعتبارات مناسبی را تعیین می‌کند.

وی همچنین به دیگر مصوبه شورا در جلسه صد و پنجم اشاره کرد و افزود: قرار بودکه تبصرهای گزارش بودجه کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه امروز بررسی شود که از ۴۹ تبصره آن حدود ۱۲ تبصره بررسی شد. همچنین اعضا در مورد چارچوب و قالب ارائه این گزارشات نیز نظرات خود را مطرح کردند.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: عملکرد پنج ماهه شهرداری نیز به صورت CD برای اعضا ارسال شده که پس از بررسی هر یک از اعضا می‌توانند سوالات خود را در این زمینه مطرح کنند.

تقی‌پور گفت: دستور جلسه بعدی جلسه امروز شورا مربوط به الزام شهرداری به تدوین برنامه‌های ملزم کننده بنگاه‌های اقتصادی در امور اجتماعی بود که فرصت برای بررسی آن نداشتیم.

وی ادامه داد: در دهم تیر ماه مصوبه‌ای را برای سامان دهی تبلیغات محیطی در شهر داشتیم که قرار بود شورا یک نماینده برای حضور در ستاد نظارت و هماهنگی محتوایی این تبلیغات محیطی داشته باشد کمیسیون مربوطه نماینده را انتخاب کرده و در جلسات بعدی برای تایید نماینده در صحن شورا رای گیری خواهد شد.

این عضو شورای شهر افزود: همچنین در جلسه امروز شش مورد از اعتراض مالکین در مورد باغات را بررسی کردیم که پیش از آن کمیسیون معماری و شهرسازی به باغ بودن و یا نبودن این زمین‌ها رای داده بود.

شورا را نیز نظرات کمیسیون در مورد هر شش مورد را مجددا تایید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز