خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

آتش سوزی گسترده انبار فرش در مولوی مصدومی نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۷۰

خسارت ناشی از این آتش سوزی بسیار سنگین است و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در تشریح جزئیات آتش سوزی در انبار بزرگ فرش و موکت مولوی گفت: خسارت ناشی از این آتش سوزی بسیار سنگین است، اما کسی مصدوم نشده است.

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: ساعت ۷ و ۵۱ دقیقه صبح امروز آتش سوزی در انبار بزرگ فرش و موکت در خیابان مصطفی خمینی اعلام شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: بعد از گزارش این خبر بلافاصله ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودورهای پشتیبانی، نردبان، بالابر، تجهیزات تنفسی و تانکرهای آب به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: محل آتش سوزی در یک انبار ۶۰۰ متری پر از فرش و موکت بوده که این انبار کاملا شعله ور شده به طوری که شعله‌های آتش از سقف شیروانی این انبار زبانه می‌کشید.

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه ماموران آتش نشانی توانستند خیلی زود آتش را در کنترل و به مهار خود در آورند و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خسارت ناشی از این آتش سوزی بسیار سنگین است و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

وی همچنین یادآور شد: تا به این لحظه خوشبختانه هیچ موردی از مصدومیت مشاهده نشده و آتش نشانان در حال حاضر مشغول مراحل پایانی عملیات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز