خبرگزاری کار ایران

سرخو در جلسه امروز شورای شهر تهران:

روزنامه همشهری فروش زمین فرمانیه با قیمت بسیار کم را سانسور کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۵۲

در جلسه گذشته مطلب اصلی تذکرات اعضای شورا فروخته شدن زمین فرمانیه با قیمت بسیار کم بود که روزنامه همشهری این مساله را به طور کلی سانسور کرده است.

رئیس فراکسیئون کارگری شورای شهر تهران نسبت به سانسور مذاکرات شورا در روزنامه همشهری برای بار چندمین بار انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران احمد مسجدجامعی ضمن پیشنهاد برگزیدن خانه پدری مهدونی کنی در کن برای حفظ و نگهداری به عنوان خانه مفاخر این شهر به حوادثاسیدپاشی‌های اصفهان اشاره کرد و گفت: از پیگیر‌ی‌های اخیر در مور حوادثاسیدپاشی تشکر می‌کنم، این مساله از نظر حقوق اجتماعی قابل بررسی است.

در ادامه این جلسه محسن سرخو با بیان تشکر از اجرای نمایشگاه عطر سیب گفت: در کنار این نمایشگاه بن کارت‌هایی برای هیات‌ها و تکایا نیز صادر شده است که سال گذشته هم این اتفاق افتاد و گفته شده به برخی افراد خاص بن کارت یک و نیم میلیارد ریالی داده شده است. بنابراین از شهردار تقاضا دارم که لیستی از این بن‌کارت‌ها را برای ما ارسال کند.

وی ادامه داد: روزنامه همشهری برای بار چندم اقدام به سانسور مذاکرات شورا کرده است و ما نمی‌دانیم که این عوامل سانسورچی چه کسانی هستند؟ از نمایندگان شورا در روزنامه همشهری تقاضا می‌کنم که به این مساله رسیدگی و عوامل سانسور را از روزنامه اخراج کنند.

سرخو افزود: در جلسه گذشته مطلب اصلی تذکرات اعضای شورا فروخته شدن زمین فرمانیه با قیمت بسیار کم بود که روزنامه همشهری این مساله را به طور کلی سانسور کرده است.

در ادامه این جلسه سروری در پاسخ به محسن سرخو گفت: این مساله که شما می‌گویید نمایندگان شورا عوامل سانسور را اخراج کنند، دخالت در کار و محتوای روزنامه همشهری است. این مصوبه که شورای شهر در مورد نظارت بر همشهری تصویب کرده استبدادی‌ترین و سیاه‌ترین مصوبه شورای شهر است و آثار بسیار مخربی خواهد داشت.

وی افزود: همچنین آقای سرخو باید از جانب خودشان سخن بگویند. تذکر شورا در مورد آنچه ایشان می‌گفتند در جلسه قبلی و در مورد زمین فرمانیه اینگونه نبوده است.

در پاسخ به این مساله محسن سرخو عنوان کرد: هر زمان که ما به شهردار تذکر دادیم آقایان اینگونه اعتراض کردند. گو اینکه این افراد نمایندگان شهرداری هستند نه نماینده مردم.

کاشانی در مورد نمایشگاه عطر سیب توضیح داد و گفت: این نمایشگاه از شورای دوم تاسیس شد و قرار شد که در آن برای کمک به هیات‌ها و تکایای مذهبی مبلغی را اختصاص دهند که تقریبا به هر هیات ۲۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شد.

من در سال‌های گذشته نماینده شورا در برخی هیات‌های بزرگ شهر بودم که به دلیل آنکه این هیات‌ها مخاطبان گسترده‌ای داشتند و در قالب محلات نمی‌گنجیدند ۷۰ میلیون تومان اضافه‌تر از آنچه به اعضای شورا داده می‌شد به من برای کمک به این هیات‌ها پرداخت شده که البته امسال دیگر این اتفاق رخ نداده و دیگر من نماینده شورا در هیات‌های مذهبی نیستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز