خبرگزاری کار ایران

با انتقاد از عملکرد کمیسیون برنامه و بودجه شورا مطرح شد؛

کمیسیون برنامه و بودجه باید صدای شورا باشد نه شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۷۸

کمیسیون برنامه و بودجه گزارشی از عملکرد شهرداری تهران ارائه داد که دقیقا‌‌ همان گزارشی بود که در سایت خود شهرداری نیز منتشر شده بود / انتظار می‌رفت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه همراه با موشکافی و بررسی دقیق باشد.

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به جلوگیری از انتقال پنج نفر از اعضای شورا به کمیسیون برنامه و بودجه و انتقاد از عملکرد این کمیسیون گفت: گزارش ارائه شده از سوی این کمیسیون در سال گذشته دقیقا‌‌ همان گزارش منتشر شده از سوی شهرداری و بدون هیچ موشکافی و بررسی دقیق بود.

«محمد حقانی» درگفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد ابقای اعضای شورا در کمیسیون‌های سال پیش خود، گفت: تعدادی از اعضا شورا برای تغییر کمیسیون‌های خود درخواست داده بودند که این مساله کاملا قانونی است اما امسال در شورا اتفاق دیگری افتاد.

وی افزود: امسال برای کمیسیون‌ها به طور کلی رای گیری شد که این مسئله خلاف قوانین است زیرا اگر مخالفتی در مورد جابجایی اعضا در کمیسیون‌ها باشد، رئیس شورا باید آن را به عنوتن نظر شخصی خوداعلام می‌کرد.

حقانی با اشاره به اینکه پنج نفر از اعضای شورا تقاضا داشتند که به کمیسیون بودجه بروند، اظهار کرد: این کمیسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که البته از نظر من عملکرد این کمیسیون را در سال گذشته مطلوب نبوده است.

این عضو شورای شهر تهران توضیح داد: سال گذشته کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گزارشی را از عملکرد شهرداری تهران ارائه داد که دقیقا‌‌ همان گزارشی بود که در سایت خود شهرداری نیز منتشر شده بود.

وی ضمن انتقاد از گزارش ارائه شده، گفت: انتظار می‌رفت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه همراه با موشکافی باشد و مشکلات و ایرادات را موجود را مطرح کند در حالی که چنین مسائلی در گزارش ارائه شده وجود نداشت.

حقانی ادامه داد: کمیسیون برنامه و بودجه باید صدای شورای شهر باشد نه آنکه صدای شهرداری تلقی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز