خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی در یک کارگاه ساختمانی حوالی میدان فتح

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۰۳

دو مغازه در کنار این کارگاه آسیب دیدند و یک مسجد نیز در معرض خطر قرار گرفت، خوشبختانه به دلیل اقدام به موقع آتش‌نشانی یک مادر و فرزند که در مسجد بودند و کارگران حاضر در کارگاه نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه ساختمانی حوالی میدان فتح تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در حوالی میدان فتح تهران گفت: ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به این منطقه اعزام شدند و حریق را که در یک کارگاه ساختمانی در زمان قیرگونی ایجاد شده بود، مهار کردند.

وی با بیان اینکه این ساختمان به عمق ۲۰ متر گودبرداری شده بود، گفت: ابتدا دو مخزن گازوئیل آتش می‌گیرند و از آنجا که دیواره‌های گودبرداری شده با قیر و ایزوگام پوشانده شده بودند، آنها نیز آتش می‌گیرند به طوریکه آتش‌سوزی بزرگی را با دود فراوان ایجاد می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: دو مغازه در کنار این کارگاه آسیب دیدند و یک مسجد نیز در معرض خطر قرار گرفت خوشبختانه به دلیل اقدام به موقع آتش‌نشانی یک مادر و فرزند که در مسجد بودند و کارگران حاضر در کارگاه نجات یافتند و این حادثه آتش‌سوزی بزرگ هیچ مصدومی نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز